Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 19 iunie 2016

Romania, ultima scursura a Europei, la tot, e intrupata in esenta ei de cei doi ciupalaci care au comentat azi meciul cu Albania. Meciul nu m-a interesat, nici cine a castigat, nici cine a plecat acasa, ca nu ma am cu fotbalul si nici nu vreau sa cad in patima astora de i-o palit acum mingile in moalele capului lor gol, dar superioritatea harbului, cu care labarii aia doi vorbeau la adresa albanezilor, "saracii", "comunistii", "amaratii" sau cum le-o mai zis, e atat de tipica natiei aleia, motiv pentru care eu de multe ori am zis, si profit acum de ocazie sa repet, ca 1,000,000 de dolari pe zi sa-mi promiti, moca, numai sa stau acolo cu cracii in sus si sa nu fac nimic, tot nu m-as mai intoarce decat sa-i mai scuip o data pe mormant. E bine ca aveti si voi de cine rade, numai ca cine rade la urma, s-a vazut si de data asta ca rade mai bine! Iar ei chiar au avut de cine!

PS: (cum de fotbal mi se rupe, comentez ce comentau labarii aia doi): "Aceasta este o rusine istorica pentru fotbalul romanesc". LOL. Se exprimau de parca romanii ar fi fost cel putin zeii fotbalului mondial si vezi doamne, cum sa-i bata pe ei amaratii aia de albanezi?!?...Dar vorba aia, romanu' pana nu-i fudul parca nu-i roman destul.

2 comentarii:

  1. Romani sunt si parintii tai(?)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Aiurica, ai trecut perioada de interdictie dupa cum vezi, sau doar m-ai prins intr-o pasa buna. Ai grija deci cum te exprimi :).

      What about yours?

      Ștergere