Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 9 iunie 2016

Mai citeam articole curajoase si idei indraznete prin ziarele romanesti de cacat cum ca de s-ar intoarce diasporenii, ca prosti or fi, ar aduce cu ei "know-how"-ul si alte alea si-ar face astfel Romania o tara ca afara, good luck with that. Eu, garantat va zic, ca mie experienta de munca din Canada nu-mi ajuta in Romania cu nimic. Si nu vorbesc din auzite sau ca sa ma aflu in treaba, am testat situatia. Eu pe la munca ma ocup, printre multe alte chestii interesante, si cu colectarea cash-ului, dar, sincer, skill-urile mele, care pe-aici nu mi-au fost vreodata puse la indoiala, nu m-au ajutat cu nimic...cand sa-mi colectez maruntul de la prietenii de-acasa. In termeni contabili, ca tot e vorba de bani, it's been written off, in termeni necontabili, ca nu mai e demult vorba de bani, tot la fel.

Uite un "know-how". Canadienii n-au prieteni. Au credit carduri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu