Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 15 iunie 2016

Ma-ntreaba lumea ce draq tot car in rucsacul asta in fiecare zi ca-i mai greu ca mine. Pe mine, frate, pe mine: cartea mea de contra care-i cat caramida ca diseara am scoala cu Ohid, caietelul de notite cu tema neterminata, pixuri si creioane colorate, doua oua, moi, si-o jumate de salata, o pereche de pantaloni scurti ca sa-i inlocuiesc pe cei transpirati ieri la pranz, slapi de dush si alt tricou, o banana, de saptamana trecuta, si-o caserola nespalata, Marcel Proust, un gel de maini si doua castane de anul trecut, un ambalaj de la o pasta de dinti si un pliculet de ketchup, acte, cele care saptamana trecuta, fugind, mi-au zburat din buzunarul, acelasi unde-s si acum, descheiat, in mijlocul strazii si-au trecut masinile si autobuzul peste ele, o cerere de mentenanta in apartament, nu stiu de cand, si parca nici a cui, ca multe alte lucruri de care nu-mi amintesc, si mai ales cele pe care nu le gasesc niciodata cand le caut. I'm so tired of me!!! 😠

Un comentariu:

  1. Era o vorba: Sa nu te uiti niciodata in geanta unei doamne.
    Am fost intr-un magazin si am intrat cu rucsacul (din care,doar eu mai lipseam :) ) si m-a apostrofat paznicul ca e cam mare "poseta" mea (eu asa m-am prezentat) :D

    RăspundețiȘtergere