Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 28 iunie 2016

Eu la munca am inceput sa lucrez pe doua monitoare ca jmekerii. E super tare!!! Ma simt ca in povestea aia cu once I went jack, I never want back.

Ma gandesc cat de ingusta la minte am fost, ba ca sa fac o paralela, e ca si cum mintea mea a avut pana acum doar un monitor! Cat de putin m-am gandit la confortul meu ca n-am cerut de mai demult doua monitoare! Am colegi care lucreaza asa de cand ii stiu, si mi s-a adus si mie in vedere de multe ori, dar eu n-am tinut niciodata sa-mi ocup spatiul biroului cu inca un ecran. Unde-mi mai puneam pozele, mingile si toate rahaturile pe care le tin pe-acolo. Cu atat mai mult cu cat consideram, contrar realitatii ca de fiecare data, ca mi-e greu sa lucrez pe unul, daramite pe doua monitoare deodata. Cred ca credeam ca unde-s doua si munca mi s-ar dubla, cand, pe principiul unde-s doi, mi s-a-njumatatit. Ma ajuta mai ales cand trebuie sa trec datele dintr-un sistem in altul! In conditiile in care am uneori si zeci de pagini deschise, in programe diferite, inainte, pana mutam o informatie dintr-o parte in alta, si uitam ce am de mutat :)). Deci in loc sa-mi pierd timpul alt+tabuind de bezmetica pe nicaieri, acum imi mut doar ochii si trag usor de mouse de pe un monitor pe altul. Ba nici macar ca-mi ocupa spatiu nu pot sa ma plang, pentru ca biroul meu e mai curat acum ca niciodata. Nu trebuie sa mai printez hartii ca sa am informatia de baza in fata pentru ca o pot avea pe unul din monitoare, in timp ce lucrez pe celalalt. Deci daca vreti o viata mai usoara, guru randamentului la hectar va recomanda doua plug-uri! Nu inseamna munca dubla, ci juma de munca! (Asta daca nu creste hectarul!).

2 comentarii:

  1. Ha! Să vezi cum e cu trei monitoare... de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred!!! Singurul lucru care m-ar ingrijora ar fi ca nu mi-ar ajunge mouse ul pana in partea cealalta. Ori tr sa ii maresc spatiul de manevra, ori ii maresc viteza :))). Dar e de vis, ai dreptate!!!

      Ștergere