Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 4 iunie 2016

Dupa o zi in care am facut vreo 30,000 de pasi ca acum e la moda sa te lauzi cu treaba asta, ne zvacneau gleznele, ne dureau talpile si, in plus, dormeam extrem de zgomotos contribuind astfel si noi la fundalul sonor ambiental. Am refuzat din start si gandul de-a ne deplasa cu taxi-ul avand in vedere ca traficul in New York e ca la nebuni. Acolo lumea nu asteapta ca la Toronto la semafor, trece cand ii vine, laolalta, si pietonii, si masinile, si trebuie sa recunosc ca nu ne-a luat foarte mult pana sa incepem sa facem si noi la fel. Nu am apelat nici la mijloacele de transport in comun decat ocazional cand pur si simplu ne-a lasat benzina de tot. Am mers pe strazi, printre zgarie-nori, cum mergi la munte, pe potecutele ingustate sub inaltimea stancilor. Si cu toate acestea nu te simti mic in orasul ala, dimpotriva mie imi inspira numai grandomanie, dar una care mi se insufla. In Manhattan nu exista orizont, nu la pas, motiv pentru care am urcam pe Top of the Rock(efeller) si Empire State Building ca sa-l vedem totusi, cu atat mai mult cu cat ambele obiective erau incluse pe CityPass-urile pe care le cumparasem cu o zi in urma. CityPass-ul mi s-a parut o jegmaneala, chiar daca e prezentat ca fiind un big deal. Tocmai de aceea. Include vizita la 6 obiective, dar unele dintre ele au alternativa. Te duci la ori la. Cand spun ei ca economisesti achizitionand pass-ul, ei listeaza pretul la 9 sau 10 obiective, inclusiv alternativele, dar in realitate tu esti admis doar la 6, asa ca sfarsesti in a plati exact cat ai plati si fara pass. O suta si ceva de dolari americani de caciula. Am mers dimineata pe Top of the Rock si am lasat Empire State Building pe seara, ca sa vedem orasul de sus si noaptea. E fain, dar e mai impresionant Toronto de sus, cel putin dupa gusturile mele pentru ca in Toronto nu vezi decat o pata de zgarie-nori intr-o padure de copaci. In New York invers, vezi doar o pata de culoare verde, Central Park, intr-o padure de zgarie-nori. Noaptea insa spectacolul de lumini urbane este, intr-adevar, breathtaking. E bine ca am mers si la Top of the Rock pentru ca desi acelasi view grandios poate fi admirat de pe Empire State Building e totusi ceva ce nu poti vedea de pe Empire State Building. Namely: The Empire State Building 😉.

Manhattan din Empire State Building

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu