Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 30 iunie 2016

Bey, cum se mai lauda gura fara mine dimineata!!! Chiar incepuse bine ziua, cum s-a terminat insa, mai bine tac, dar ce sa facem, poti sa ai si esecuri, poti sa ai si succesuri...Putin shit un strica la casa omului, chiar si la cele mai mari, ca altfel, dupa cum se vede, se strica la cap. In fine, am plecat de consolare la mall ca sa uit de toti si de toate si chiar am uitat cand am vazut cat s-au ieftinit bananele mele preferate. Am multe preferate, dar asta e una dintre cele mai preferate...Mie imi plac hainele noi. Nu hainele deci, ci hainele noi. Hainele de firma si noi. Aceeasi haina, veche, nu-mi gadila selfesteemul ca varianta ei nou-nouta. Nu-mi explic de ce, dar un tricou pe care l-am cumparat anul trecut de dragut ce-mi parea atunci, anul acesta nu-mi mai place, asa cum la anul nu-mi vor mai placea fustele acestea dragute la care am avut eu azi bucurii. Nu are legatura cu schimbarea modei, ca nu ma tin in pas cu moda, are pur si simplu legatura cu faptul ca nu vor mai fi noi. Iar cand nu mai sunt noi, nu ma mai imbrac cu ele. Hainele mele sunt noi, asa le consider eu, pana le bag prima data la masina de spalat. Nu, nu ma imbrac doar o data cu ele, ca nu-s boxerul ala poreclit si "Money" care se imbraca doar o data cu chilotii, ci pana atunci le frec la mana!

2 comentarii:

  1. Eu vinerea am o regula, incerc sa evit sefii ca sa nu imi strice weekendul. Ca altfel, risc sa imi petrec tot weekendul gandidu-ma aiurea, fara sa pot face ceva a doua zi. Mai incerc sa nu imi citesc mail-urile dupa orele de lucru. Dar nici asta nu imi iese tot timpul. Lessons learned, lessons to learn... Cumparayurile imi fac si mie bine, mai ales cosmetice, lol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si pe mine ma enerveza cand imi strica weekendul o vinere de rahat. Tr sa imi pun si eu regula asta, doar ca uneori nu-i suficient sa-i evit eu, tr sa ma mai evite si ei pe mine :)).

      Ștergere