Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 29 mai 2016

Scrisul pe blog e ca spinningul. Chiar si cand iei o pauza de apa, nu trebuie sa te opresti din pedalat. Ca daca te opresti, pe langa ca se blocheaza jucaria, te-apuca si lenea. Fac aceasta comparatie pentru ca de cand m-am intors acasa, mi-am schimbat lifestyle-ul si am fost ocupata cu mutatul ca sa zic asa, ca sa mai am timp si de blog. Am inceput sa ma duc in pauza de pranz la spinning si yoga, ba uneori si de cate doua ori pe zi m-am dus la gym. A doua oara, pe seara, ca sa imi mangai muschii, la sauna cu eucalipt si la jacuzzi, dupa ce mi i-am rupt in doua pe bicicleta. Asta este noul meu lunch. Pauzele de pranz au inceput sa ma oboseasca mai tare decat lucrul. Cu atat mai mult cu cat ma duc cu sefa mea si nu numai ca nu-i fac fata, dar ma si fac de cacat in fiecare zi. E tipa care la aproape 60 de ani bicicleste cate 200 de kilometri dintr-o suflare. Ieri, sambata, am fost aproape doua ore la yoga, la un GoodLife mare pe langa Yonge & Sheppard, ca nu ma mai duc la YMCA, si desi am devenit tot mai buna cu pozitiile, pot de exemplu acum sa imi sprijin picioarele pe coate si sa-mi ridic tot corpul in sus sau sa imi tin echilibrul pe degetele de la un singur picior din pozitia de sezut, cu toate acestea sunt, comparativ cu ceilalti de-acolo o ageamie simpatica. Cu asta deci m-am ocupat in ultima vreme, dar o sa scriu si despre ce oras e New York, dar nu azi, nici azi, ca si azi plec de-acasa.

Spun doar ca am stat in centrul Manhattan-lui, la Grand Hyatt, un zgarie-nor deci, cum altfel, la etajul al 19-lea. Nu vedeam de-acolo de sus strazile orasului, vedeam doar terasele suspendate ale celorlalte cladiri gigant si-mi dadea astfel senzatia ca stateam de fapt la primul etaj. Camera era foarte claustrofoba, nu numai pentru ca era mica, dar vederea ne era obstructionata de "muntii" din fata. Caci asa cum te duci la munte si stai la cabana cu deschiderea catre cele mai inalte piscuri, si-asa cum te duci la plaja la hotelul cu vederea in largul oceanului, asa te duci la New York in hotelul cu vedere catre zgarie-nori. Doar ca, dintr-o predilectie personala sau poate doar comparativ, the skyscrapers are not my cup of tea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu