Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 29 mai 2016


Mi-au plăcut multe la New York, au mai ramas si obiective pe care mi-ar fi placut sa le vad, dar din lipsa de timp, sau, ca sa fiu mai precisa, dintr-o organizare deficitara, le-am lasat pe data viitoare, dar ce mi-a plăcut cel mai mult e ca m-a făcut sa iubesc Toronto si mai tare. La Toronto duminica nici mustele nu bazaie, si chiar daca e nepotrivit sa compar linistea ravinele torontoneze cu vacarmul asurzitor din Manhattan, nu cred totusi ca alta comparatie ar putea sa descrie mai bine diferenta dintre ele. Ce vreau sa spun cu asta nu e ca nu mi-ar fi placut orasul, acest colos urban, dimpotriva, m-a fascinat peste masura, ci doar ca eu n-as putea sa traiesc acolo mai mult de cinci zile. Zic cinci pentru ca eu am stat patru si parca nu mi-a fost suficient...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu