Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 3 mai 2016

Cand am iesit de pe potecuta si-am dat de apa, era sa cad in ea. M-am simtit pe moment ca intr-un film stiintifico-fantastic in care supravietuitorii unei calamitati terestre au fost transportati pe o alta planeta. Marea era blue-turquoise pana dincolo de orizont, dar un turquoise luminos pe care voi acum nu aveti cum sa vi-l imaginati pentru ca nu-i acea culoare pe care o vedeti pe ilustratele postale, e culoarea naturii, rochia de gala a maretei noastre Naturi. Rochiile de gala fac ape, asa se zice, aceasta facea raze. Nu sunt suficienti ochii s-o privesti, e ceva ce-ti cuprinde si-ti cere toata fiinta. In fata ei, camerele foto, capituleaza. Eu am abandonat orice idee de a mai face poze dupa ce mi-am dat seama ca le faceam degeaba, pur si simplu nu e pentru muritori. Eram pe plaja Gold Rock, parte a Parcului National Lucayan. Mai e numita si "covorul rosu" al Insulei Grand Bahama. Apa e joasa cat privesti cu ochii, ceea ce inseamna ca poti face o plimbare in ocean pana dincolo de orizont. Si la propriu si la figurat. Aici s-au filmat si scene din Piratii din Caraibe, fara ca asta sa dea mai multa valoare plajei, ci invers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu