Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 20 aprilie 2016

Sunt putin instabila emotional si tocmai am lacrimat, cred ca am vazut prea multe filme. Nu, vorbesc serios, in ultima vreme m-am uitat pe Netflix aproape la cate-un film pe seara, uneori si mai mult. Filmele care n-au fost americane mi-au placut cel mai mult. Daca as avea posibilitatea unui Netflix cu filme neamericane, as plati dublu, triplu, n-ar conta cat as plati. Daca vreti ceva bun de tot, uitati-va la The Housemaid, un film sud-coreean, sau la Mr. Morgan's Last Love, acesta din urma ecranizat dupa un roman frantuzesc si regizat de o nemtoaica. La acesta ma gandeam acum, ca incepuse cu jumatatea de pat pustie a lui mos Morgan dupa ce nevasta lui a decedat. Ma rog, filmul e mult mai touchy decat ma exprim eu acum. Imi aducea aminte de ce ziceam putin mai la vale cu viata de apoi...Ce ma inspaimanta pe mine cel mai tare e ca n-o sa mai vad pe nimeni niciodata dupa. De exemplu bunica-mea, a murit si gata, s-a terminat, n-o s-o mai vad niciodata, ba incetul cu incetul si memoria isi pierde vederea...si m-a luat deodata nelinistea cand m-am gandit ca si cu Bobescu meu va fi la fel. M-am dus sa-l imbratisez si am inceput sa-l bocesc inainte sa moara. Deci avem numai o singura sansa cu oamenii acestia de langa noi. Eu zic sa n-o riscam pe lumea cealalta.

2 comentarii:

  1. Eu am cunoscut o tipa al carei tata era preot si el a murit intr-un accident de masina. Cand moare cineva dupa o lunga boala, te astepti ca familia e pregatita si nu e socul asa mare, ca de, se asteptau sa moara la un moment dat, dar in cazul unui accident te astepti ca toata lumea sa fie in soc.
    Eu am fost cea socata cand m-am intalnit cu tipa asta si era f senina, spunandu-mi ca e intr-un loc mai bun, ca Dumnezeu la chemat la el si ca oricum o sa-l revada cand se va duce si ea acolo.
    Acum nu stiu daca e mai bine sa fi delusional ca ea, sa treci mai usor peste niste tragedii visand la cai verzi pe pereti, sau ca noi astia care gandim ca that's it; we have only one life and one chance.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "I think the conventional afterlife is a fairy tale for people afraid of the dark." Stephen Hawking

      Ștergere