Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 3 aprilie 2016

Cred ca ma aflu sub batjocura unei bad karma lately, caci de vreo doua saptamani sufletul meu e foarte mahnit si nu-mi dau seama daca imi merg toate pe dos sau chiar mi se pun importriva...Am fost ieri si la teatru iar, tot ca sa mai schimb decorul jalnic prin care m-am ratacit, si nici acolo nu mi-a placut de data asta. Ne-am dus in Scarborough la The Maltese Bodkin, dar a fost atat de putin pe gustul meu incat n-am nicio vorba sa zic despre piesa asta, nici macar vreuna de incurajare. In afara de faptul ca sa zicem am apreciat munca actorilor de-am rezistat pana la final, piesa a fost un soi de struto-camila, o sumedenie de personaje shakespeariene de nu mai stiai de capul tau implicate intr-o crima penibila a la Bogart. Nu mi-a trezit niciun interes, nu mi-a vibrat nicio coarda sensibila, nici macar n-am ras. Desi putea fi comedie, nici atat n-a reusit sa fie. Pe scurt, curata pierdere de vreme. Am aplaudat actorii la final ca sa nu se simta prost, sau macar sa nu ma simt eu prost, dar de ridicat in picioare, m-am ridicat numai sa plec.
...Una la mana, alta, ne-am luat bilete sa plecam cateva zile de vis la New York, nu acum, in weekendul ala lung de Victoria Day la sfarsitul lui Mai, si am vrut sa ma inregistrez, sa urc pe Coroana la Statuia Libertatii, ca sa-mi fac un selfie din vazduh, daca tot ajung acolo pentru prima data. Nada, ca sa nu zic altceva. Nu mai erau locuri decat in iulie si nici atunci prea multe, si oricum nu conta cate ca nu ma intereseaza in iulie. N-o sa-mi fac selfie cu coroana si asta-i iarasi deprimant.
In fine, sunt doar niste usoare exemple, nu foarte grave s-ar crede, ceea ce e oarecum adevarat, dar toate aceste neplaceri se suprapun ca picatura chinezeasca pe starea mea generala, una nefireasca mie, caci eu sunt un om vesel si fericit, si e pacat de sufletul meu sa fie asa de tarait si terfelit in bataia de joc a unor astfel de zile!

11 comentarii:

  1. Fruntea sus ca va trece!
    Urmeaza sa nu ducem si noi la piesa aia, inca mai sper ca erai intr.o dispozitie proasta si de aia nu ti.a placut :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergi bineinteles ca poate tie iti place. Noi am fost cu trupa si se pare ca dintre toti mie mi-a placut cel mai mult :)). Sa-mi zici si mie neaparat cum ti s-a parut.

      Ștergere
  2. E astenia de primavara, gaza! Hai la mine la o cafea sa te psihologizez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti la un punct cand vrei altceva . Cand nu te mai satisface ce ai acum . Ce iti lipseste ? As putea sa iti dau cateva idei :) dar sunt sigura ca iti vei da seama curand singurica . E timpul pentru o schimbare mai serioasa 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In momentul acesta imi doresc doar sa se topeasca zapada si sa nu fie luni. Orice dorinta care presupune activitate din partea mea e amanata, nu se stie cat.

      Ștergere
    2. Priveste dincolo de primul pas :) cand privirea ti se opreste doar oa primul pas nu poti vedea problema de ansamblu, radacina ei :))

      Ștergere
    3. Esti funny Mr Bunny. Sunt astenica cum zicea Vera mai sus, nu e alta radacina :)). Oricum, de ieri nu mai sunt asa. Din senin, cred ca mi-am revenit. De cand a venit iarna mi-a trecut astenia de primavara. Am avut spor la munca si ma rog sa ma tina pt ca am f multe chestii de recuperat din cauza ca in ultima vreme am zacut si vreau sa termin si sa las curat totul pana plec in vacanta. Uite vezi, privesc dincolo de primul pas!!!!

      Ștergere
    4. Esti pe invers :))) pe mine vremea rece ma depreseaza :)))

      Ștergere
  4. Hai, recunoaste ca ti-a facut bine vizita la mine ori vinul baut impreuna... :))))

    RăspundețiȘtergere