Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 10 aprilie 2016

Ma manca-n cur asa de dimineata si nu ma pot abtine sa nu scarpin o ţâră blogul asta. Stiti melodia aia noua a lu' Taxi?...cu Dumnezeu prefera dracu sa ii ia, cata labareala in grup...M-am trezit uitandu-ma la feţele unora din aia de se smeresc pe-acolo la fel cum ma uitam si la Andreea Balan aseara, ca postase unul pe fb un viodeoclip nou cica, Ziziziz sau asa ceva, pe care am sfarsit a-l asculta pana la capat, desi imi trecea "muzica" pe langa urechi. Ma beleam la ea insa dintr-un soi de defect pe care il am de cand ma stiu. Prostii, hotii, fariseii, toate scaparile acestea nefericite ale rasei umane, oricum imbecile, mie imi atrag privirea intr-un mod ciudat, nu ma mai satur sa ma uit la ei. Cu cei drepti si priceputi nu mi se intampla niciodata, acestia din urma imi trezesc doar admiratia, dar nici atat, primii insa imi trezesc curiozitatea. Ma uit la ei si ma uit, cum se uita boul la poarta noua, cum se uita talambul la un geniu, ca eu am ajuns la concluzia ca trebuie sa fii genial ca sa fii atat de prost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu