Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 20 aprilie 2016

Gata, m-am gatat cu treaba. Acum mai am numai din astea de nu stiu pe unde sa le pun si nu mai am nici rabdare sa le gasesc locul. Sosete desperecheate, receipt-uri care nu stiu inca daca e bine sau nu sa le azvarl la gunoi, vorbind asa in metafore pentru ca ma refer la job. Pentru acasa I couldn't care less. Am tinut sa deretic totul inainte de plecare ca sambata dimineata zburam in Bahamas de unde, cu voia Domnului, nu m-as mai intoarce. Daca inainte de astea doua saptamani nu s-ar fi zis ca aveam vreaun motiv de repaus, acum chiar ca mi-am facut...
In alta ordine de idei, de fapt luand-o de unde am ramas, am avut si cateva chestii exciting zilele acestea, cum ar fi ca mi-am redescoperit ţoagla, vorba lui Bobescu care-i ardelean si cateodata foloseste niste cuvinte pe care nu le-am auzit in viata mea. Am scos-o din praf, i-a umflat Bobescu rotile, a vrut s-o ia si la drive test prin fata blocului, dar la suta lui de kile nu l-am lasat. I-am zis ca mai bine se suie pe mine decat pe bicicleta mea. Am mers pe Taylor Creek Trail sau parca asa ii zice. Trailul acesta e ca o gaura de vierme verde in universul nostru urban. Are 20 de kilometri si cand ma intorc din vacanta, asta e noul meu proiect, sa-l fac cap-coada si inapoi. Tot e ceva avand in vedere ca dupa ce m-am tras sambata m-a durut curul pana ieri...De parca m-am tras pe...cumva asa a si fost cand ma gandesc ca am o colega la job care va pedala in scop caritabil vreo 200 de kilometri vara asta. Nu mai tin minte de unde a zis ca pleaca, dar am inteles ca ajunge pana la Ottawa. A trebuit sa stranga fonduri ca sa participe la ride si am ajutat-o si eu din putinul meu, nu de alta, dar mai mult decat cauza o sustin pe ea ca stiu cata placere ii face chestia asta. Dar asta nu-i mare lucru, mare lucru e ca femeia are vreo 60 de ani. Deci daca ea are 60 de ani si poate pedala 200 de kilometri, eu ca sa pedalez de 10 ori mai putin, cati ani ar trebui sa am?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu