Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 13 aprilie 2016

Eu de cand sunt in firma asta, n-am facut overtime niciodata. Nu-mi cere nimeni nici sa fac, nici sa nu fac. Programul meu incepe la 9 am fix si se termina 5 pm fix. Ma uitam ca acum vreo doua, trei saptamani, perioada foarte busy pentru firma, eu o lalaiam pe la birou, ca eram indispusa, numai ca intre timp gradina mea cu flori in care pe-atunci visam frumos se transforma in cimitir. Ieri m-a si intrebat un coleg, are you buried? Nici nu ma vedea, ca sunt ingropata sub mormane de copaci taiati. Hartiile ca hartiile, cu emailul insa-s si mai si. Cand mai vine iarasi unul, si nu vine numai unul, parca imi mai toarna o lopata in cap. Motiv pentru care nesilita de nimeni ma gandesc de buna voie la un overtime. Ieri am plecat de-acasa cu juma de ora mai devreme, ceea ce pentru mine dimineata e ca si cum as fi plecat cu juma de zi. Am fost asa rupta pe seara ca la ora 7 m-am bagat in pat sa ma delectez c-un film, ca mi-a bagat Bobescu Netflix pe telefon, si eu am intrat direct in lumea viselor de unde n-am revenit decat acum dupa vreo 12 ore. Azi cred ca o sa plec cu 10 minute mai devreme. Macar drumul catre groapa sa-l fac mai usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu