Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 21 aprilie 2016

Eram pe-o poteca la Pape si-l asteptam pe Bobescu sa iasa de la metrou sa ne ducem la aripi ca noi de cateva zile nu mai avem mancare acasa si ne e si frica sa cumparam sa nu ramana de-aiurea in frigider si-apoi sa fim nevoiti s-o azvarlim la gunoi. Acum, socoteala nu stiu cat e de rentabila, avand in vedere ca ajungem sa platim in oras cat n-ar face veci mancarea azvarlita la ratoni, dar ma rog, ati inteles ideea. Il asteptam langa un magazin alimentar care avea in fata si niste flori de primavara scoase la vanzare: zambile, panselute, narcise, micşunele, whatever. De plictiseala, mi-am bagat capul intr-un borcan cu zambile si am inceput sa trag pe nas. Efectul a venit instant. Mirosul mi-a inchis ochii si mi-a deschis portile mintii catre lumi imaginare. Ajunsesem cu ani in urma...cum ziceam deci, fusese cu supradoza. In fine. Ma gandeam ca numai pentru mirosul acela as putea intra in magazin sa cumpar toata zambila, dar doar ma gandeam, ca-mi era lene sa si purced. Si ma mai gandeam totodata la o treaba. Eu nu inteleg de ce doamnele si domnisoarele isi doresc sa primeasca flori de la domni si domnisori. Serios. Asa ma deruteaza cand le-aud ca se smiorcaie ca nu le aduc barbatii flori si tra-la-la din asta. Cand pot sa-si cumpere singure daca tot se dau de ceasul mortii si vor cateva la cap. Bobescu meu de exemplu, fara a fi vreun exemplu, e destul de stangaci la chestii din astea, dar nu ca n-a fost educat de ma-sa cum sa se poarte frumos cu o femeie draguta ca mine, ci pentru ca a vazut ca nici eu nu arat un prea mare interes. Eu i-am ararat lipsa de interes in mod involuntar poate. Pentru ca pe bune, nu ma incanta un gest de genul asta sa cad pe spate. Nu ca ma deranjeaza, e inofesiv la o adica, dar mi-e cam egal. Si stiu si de ce cumva. Mi se pare o chestie foarte protocolara, iar mie nu-mi plac protocoalele de niciun fel, cu atat mai putin in relatiile intime. Sa nu ne *** de la prima intalnire kind of shit...Dar de ce, daca tot vrem si mai si putem, sa nu facem c-o floare primavara? But that's off topic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu