Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 16 martie 2016

Uite ce ochelari suparati eram pe cale sa posed. Zici ca-s varianta nereusita a Agentului 007 la o intalnire de gradul 4. Cand mi se schimba asigurarea, si eu imi schimb parbrizele, sau invers mai degraba. Ca sa-i iau moca. Mi-i fac la Hakim si pentru ca am ochi frumosi imi dau si-o pereche moca. Deci imi dau o pereche moca la ochelarii pe care mi-i fac moca. A trebuit totusi sa platesc o ţâră ca am depasit bugetul poliţei. Si data trecuta mi-am facut doua perechi si avantajul a fost, intr-adevar, ca atunci cand ii pierdeam prin casa (tot timpul), macar o pereche tot gaseam pana la urma, desi dezavantajul era ca trebuia sa caut doua perechi deodata. Based on experience deci, si avand in vedere cvasi-inutilitatea dublei posesii, am decis ca de data asta sa-mi fac numai o pereche de nevoie si inca una de suuuaaareeee. Si-ntai am vrut sa-i iau pe astia din poza, dar nu m-a lasat optometristul sau ce-i ala ca cica sunt prea mari. Mie nu mi se parea. Dar e adevarat ca mi s-au schimbat si dioptriile de la ultimul control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu