Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 22 martie 2016

Noi anul asta n-am avut iarna, cel putin nu din aia cu care ne obisnuisem. Dar mai bine ramanea asa. Poa' sa ma si-njure care-o vrea, dar mie nu mi-a placut, c-a fost numai ca acum. Ok m-am bucurat si eu ca n-am avut de suferit frig si toate alea, si m-a usurat si pe mine ca anul asta iarna parca nici n-a fost, doar ca poate si mai mult decat frigul, muntii de zapada cat mallul si vantul ala de ma taie, pe mine ma indispune vremea asta din Martie&Aprilie, as putea sa-i spun al cincilea sezon prin zona, ca-i o vreme specifica orasului acestuia. In Toronto, cu adevarat iarna nu-i mai lunga, asa cum eronat se crede, dar sezonul acesta in plus, inutil, bun numai de scos din calendar, o lalaie atata. O vreme terna si plicisitoare, fara personalitate, fara sentiment. Nu e inca suficient de cald sa le dea florilor maciulia si vrabiutelor glasul, dar nici frig sa stii o treaba. O vreme in expectativa si de promisiuni. Au innebunit salcamii...sa tot spere si s-astepte...Si nici de plouat nu ploua asa cum s-ar cuveni si cum mie mi-ar conveni, ca-i exact o vreme de ploaie, fara ploaie. Cum i-o vreme insorita fara soare (!). Cred ca-n vreo viata anterioara am fost paparuda. Si dimineata ma gandeam, ba aproape ca visam, sa ma mut la Vancouver. Poate ajung anul asta intr-un weekend lung, asa de compromis, dar mi-ar placea sa ma mut la Vancouver. Cum altii nu se mai satura de soare, eu nu ma mai satur de ploaie si de aia mi-e ciuda ca vremea asta mi-o fura.

Pana atunci o picatura ca sa ma invioreze...

("A little tap on the window-pane, as though something had struck it, followed by a plentiful light falling sound, as of grains of sand being sprinkled from a window overhead, gradually spreading, intensifying, acquiring a regular rhythm, becoming fluid, sonorous, musical, immeasurable, universal: it was the rain". Marcel Proust...Tocmai am citit asta si de emotie nu m-am putut controla :).

4 comentarii:

  1. :)))) ai grija ce iti doresti ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca exact vorba asta mi-a veniti si mie in cap, sa am grija ce-mi doresc ca la cat imi doresc poate ma trezesc "ia de-aici". Nici nu l-am vazut vreodata, dar parca m-am nascut acolo, asa am gandesc la orasul ala cateodata. Dar mai nou am aflat ca exista parfumuri care miros a ploaie si vreau sa-mi comand :). Ma dau cu parfum, imi iau o umbrela si plec la plimare pe-aici, nici nu tr sa ma mai duc pana in Vancouver pt asta :).

      Ștergere
  2. It's not winter...it's not spring...it's the wing season

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, deci am avut dreptate, numai ca nu stiam ca asa ii zice.

      Ștergere