Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 4 martie 2016

La noi ninge ca-n provestile de groaza, sau macar cum n-a nins toata iarna la un loc, bine c-a venit primvara, iar eu, cu un sentiment de usurare in suflet, dat de terminarea examenului, dar ingreunat putin de faptul ca azi e vineri, I hate Fridays, ma mai uit la fulgi cinci minute si ma duc la munca, atata doar sa termin si eu de halit eclerul asta inamolit in ciocolata. Dupa ce ca stau ca vaca, mai nou mai si mananc ca una. Indienii mi s-ar inchina. Oricum, ca tot m-a luat plictiseala pe dinainte, ce voiam sa va rog, sau macar sa ma plang, e urmatorul lucru. Caut sa cumpar de-o vreme buna aceste creioane care se-agata de foaie si nu stiu pe unde sa le mai caut sa le si gasesc. Am vazut pe Amazon, dar nu vreau o cutie de televizor plina cu creioane pe care sa dau o suta de dolari, vreau si eu acolo cateva. E important sa le gasesc. Am avansat pana la pagina 50 cu ISoLT, si iau pe parcurs notite. E atata tandrete in cartea aceasta ca fac insemnari, dupa ce citesc pasaje intregi de doua ori, ca atunci cand pui pe cineva sa repete ce-a spus. Nu ca n-am putut urmari din prima, ba chiar merg fluent pe fraza acum, dar vreau sa ma bucur de doua ori macar, o data nu ma satur. Mi-am deschis si carnet de notite pe iPhone special pentru asta. Revenind, am avut ocazia sa imi atribui dintr-un hotel niste creioane din acestea, care cred ca se numesc pegcils, dar le-am pus deoparte dupa care am uitat sa le si iau. Nepriceperea la şutit ma pune acum pe drumuri si macar de-as sti pe unde sa ma mai duc. Daca stie careva ceva, poate imi zice si mie. Bineinteles, multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu