Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 11 martie 2016

I-am trimis mesaj lu' Bobescu ca vin tarziu acasa ca ma duc sa-mi cumpar bluzite cu guler Peter Pan. Ce frumos, hai ca vin cu tine, chestii din astea...In realitate nici nu mi-a raspuns la mesaj. A fost la fel de indiferent la adresa noilor mele tendinte vestimentare ca de 8 Martie cand l-am acuzat ca e ignorant cu ziua femeii de langa el. Mi-a zis ca in fiecare zi e ziua mea si ca tocmai de aceea nu vrea sa faca 8 Martie una ca toate celelalte.
Acum sunt intr-o pasa vintage, de cand citesc ISoLT, cea mai inteleapta activitate cu care ma ocup in ultima vreme, si caut sa-mi cumpar accesorii in noul meu mood fashion trend. Am avansat si inteleg si eu prea bine acum de ce ISoLT este cea mai buna carte a secolului trecut, daca nu de-a dreptul a tuturor timpurilor. Si sa nu uit, auzisem ca s-ar crede ca e depresiv si bolnavicios, Marcel Proust este unul dintre cei mai amuzanti scriitori pe care i-am citit vreodata. Dar are un umor atat de rafinat, nu din ala de banc sa cazi de pe scaun, ci unul care-ti ramane in coltul inimii intr-un zambet forever. Si ca adusesem vorba de fashion, cred de fapt ca cel mai delicat accesoriu, in metrou, pe strada, si oriunde, este tocmai cartea aceasta in fata ochilor. Mandria cu care "o porti" ii face pe ceilalti sa-ntoarca capul dupa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu