Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 12 martie 2016

Eu credeam ca am ajuns la un stadiu de blazare, dat indubitabil de simtul meu monstruos de a mirosi de la o posta bipezii, sapiens sau nu, la care nu ma mai surprinde mare lucru. Dar un calcai al lui Ahile tot am. "Phony people", care in argoul local inseamna fatarnici, prefacuti, falsi si ipocriti. Unii depasesc limitele numarului de feţe de eu zic ca-s schizofrenici de-a dreptul sarmanii. Si totusi nu ei ma suprind la fel cum un ciung nu ma suprinde ca nu poate sa mearga-n maini, ci reactia celor din jur la spectacolul fonilor. Eu nu-mi dau seama daca ceilalti isi dau seama ca nici nu le zice nimeni nimic in fata, macar intr-una dintre ele, si nici nu le sparge nimeni fata, macar una dintre ele, cum de exemplu, mi-ar veni mie s-o fac? Si-atunci care e mai fon ca altul? Omg, ce lume afona!

Un comentariu:

  1. Credeam ca numai eu am greturi de-astea. Aproape ma credeam pe mine defecta in lumea din jur pt ca toata multimea care nu reactioneaza la manifestarile fonilor, cum le spui tu, tot falsi si ipocriti sunt. De vreo cateva zile tot coceam o postare pe tema asta dar acum mi-ai dat apa la moara. Stai sa vezi ce debitez eu azi!

    RăspundețiȘtergere