Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 29 martie 2016

Dupa cinci ani si de emigrare, la o analiza retrospectiva si amanuntita a toate cele ce mi s-au intamplat, realizez acum ca eu n-am primit de la nimeni niciun sfat. Unul util, care sa fi dus intocmai catre cele ce mi s-au intamplat, sau macar sa fi parut ca. Sfatuitori au fost, oh yeah, intotdeauna de bine, romanii sunt, in general, oameni de bine. Importantul fapt ca prinsesera un zbor inaintea mea, ba unii chiar dupa, ii indreptatea sa creada, ba chiar sa fie convinsi, ca stiu bineinteles mai bine decat mine, in ceea ce ma priveste, ce si cum. Acum mi-e clar insa ca ori nu stiau nimic, ori m-au mintit si mi-au aratat intentionat drumul gresit, ceea ce chiar e mai grav. Deci, astora de inca mai vreti sa emigrati, eu n-am niciun sfat pentru voi, macar atat am invatat si eu de la prostii astia!

4 comentarii:

  1. Emigrarea este o experienta personala . Ce mi se aplica mie nu I se va aplica "never ever" lui X .... sunt prea multe variabile care difera . Aici gresesc multi cand desi urmeaza pasi altora nu reusesc . Fiecare trebuie sa-si urmeze propriile vise , in felul personal , fiecare are propria Golgota cand vine vorba de emigrare .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles.

      Dar acum ca mi-am adus aminte, sa zic ceva de prin primele zile, mai mult sau mai putin off topic. Avea unul business cica (cred ca punea faianta prin buzi sau cacaturi din astea), tocmai aflase ca Bobi e constructor, si-l sfatuia: "Vii si lucrezi la mine, fara 100 de dolari pe zi nu pleci de la mine". LOOOOL, cum a zis-o fra', doar ca noi nici atunci nu eram atat de prosti sa nu stim sa socotim ca ala nici minim pe economie nu era. Pacat ca nu avea in constructii business de batut cuie la mansarda, i-ar fi batut cateva, si voluntar.
      De aia imi place mie colonia romaneasca... e foarte vesela.

      Ștergere
  2. Sa nu uitam de clasicele sfaturi pentru prospaturi: fa-te gabor sau asistenta medicala.

    JIJI aka HaHaHa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, frate, cata nebunii!!! mi-aduc aminte ca mi-a fost destul de dificil sa ma asez si eu la cashile mele cum se zice, dar si mai dificil sa fac fata presiunii venite din partea unor desculti cu care n-aveam nicio treaba. Dar thx God, ca am scapat complet vaccinata din ambele situatii, mai ales din a doua.

      Ștergere