Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 2 martie 2016

Cum se explica erectia la morti. Era acum un articol in Adevarul si l-am deschis. Au pesemne vise umede...Dar cum se explica visul meu de-az' noapte? Iar am ajuns sa-mi dau cu parerea despre ce-am visat az' noapte, dar e foarte interesant...Eu m-am lasat de fumat acum vreun an jumate. Si de-atunci nu de putine ori mi s-a aratat in vis tigarea. Adica intelegeam sa imi apara in prima saptamana ca bubele, dar dupa atata amarul de vreme...eu am crezut c-au uitat. Mortii lor, ca tot era vorba despre ei, m-or bantui te pomini si-n mormant. Bine, nu mai e ca la inceput cand visam ca trag cu nesat ca dintr-o teava de esapament, acum am visat doar ca ma duceam sa cumpar un pachet. Na, puteam sa-l cumpar pentru altii. Dar se facea ciudat ca pachetul era canadez, iar eu eram pe la Husi, intr-un magazin de unde cumparam, copil fiind, paine cu purici pe talpa. Asa era denumita in mahala painea turceasca. Dar ciudat nu asta era, ci ca de-acolo n-am cumparat niciodata la pachet, doar "la bucata", si nu pentru mine. Oricum, visele acestea in care ma duc eu prin omeţi sa cumpar tigari nu mai sunt demult suficiente sa se si adevereasca. Numai cand dorm ma mai gandesc la ele. Unde inainte tigarea era viata mea, acum le urasc ca moartea, cu sau fara erectie. In Canada, tigarile sunt foarte nepopulare. Ti-e si rusine sa fumezi. Eu de aia m-am lasat, ca nu mai puteam de rusine. Acum, altceva as fuma, dar tigari niciodata!!!

2 comentarii:

  1. well .... sotul meu in Romania era cel mai mare fumator. Era ca si un fel de gluma in gasca noastra "cand se lasa X dansul, atunci ne lasam si noi" si s-a lasat..... prietenii nostri insa nu :)))). Ideea ii ca dupa 7 ani de nefumat, lup moralist care a fost, unde tot mereu auzeam "bleah...ce put tigarile astea, ...nu as mai putea fuma niciodata", s-a reapucat in Canada, so never say never... Or fi tigarile nepopulare dar el culmea le-a descoperit ;) si acum incearca din rasputeri sa se lase, fara prea mult succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum un prieten al nostru foarte incurajator zice, odata ce te-ai apucat, de fumat nu te lasi niciodata, doar te abtii. Eu ma abtin de un an jumate, aproape 2 chiar, si nici prin cap nu-mi trece sa ma duc sa-mi mai cumpar vreun pachet, nu de alta, dar atat de greu mi-a fost sa ma las de ele ca nu vreau sa mai trec vreodata prin asa ceva. Ca omul ala care are si regrete in viata asta, nu-s din aia care n-au niciunul, asta e unul dintre ele. Si nu regret atat ca am fumat, cat ca m-am apucat. Deci nu vreau sa mai fac a doua oara aceeasi greseala. Acum ma inchin la toti sfintii ca in afara de a mai visa din cand in cand, nu mai am nicio nevoie, cel putin nu de necontrolat, nici macar cand miros fumul altuia. Dar stiu ca e foarte usor sa te reapuci, chiar si dupa 7 ani cum spui ca i s-a intamplat sotului tau. Mai stiu si eu pe cativa. Te reapuci probabil cu gandul ca de vreme ce ai reusit sa te lasi o data, nu mai esti mare fumator si vei reusi si a doua oara, dar nu cred ca este asa. Tigarile sunt ff manipulatoare la creier. Eu m-am crucit cum lucra draciile astea.

      Ștergere