Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 8 martie 2016

Azi am avut evaluarea anuala la job. M-au pupat in cur, mi-au marit salariul...Din nou mai mult decat cu inflatia si fara sa le-o cer. Adevaru-i, exact ca o mâţă, mi-ar placea sa ma purece mai des, nu numai din an in Paste, c-acus vine si asta. Asa ma scarpina la oua, asa ma mangaie pe burta, si eu asa ma intind, de zici ca ma cheama sefii sa-mi faca masaj. Si ma mai si platesc dupa. I-am pupat si eu in cur si le-am zis ca-mi place si mie sa lucru pentru firma, ceea ce este 100% true.
Acestea fiind zise, eu am intrat in vacanta. Jur, de cand am gatat cu scoala, am timp de nu stiu ce sa fac cu el mai intai. Daca n-ar fi scoala, eu as fi intr-o continua huzureala! Dar si pe asta mi-o platesc sefii, deci e si de datorie morala sa ma duc! Dar, in momentul acesta, jobu-i pentru mine coeficient de picior. Cea mai mare dificultate in fisa postului e sa ma scol dimineata si sa ma tarai pana acolo. Lucru vreo 7 ore, c-o ora manc, cand nu-mi ajunge timpul, manc si mai multe, ordine de la sefi nu primesc, ca-s inaintea lor, sau ei in urma, iar admonestari, dupa cum ati vazut, cu mana pe umar, pacat ca nu-s mai dese. Nu-mi sta-n fire sa ma cac pe mine, dac-asa pare, dar asta-i nimic! Nu mi-as fi dorit sa fiti in locul meu! Ma duc sa-mi revin! Am o Chimay cu 9%. La multi ani femeilor!


4 comentarii: