Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 7 februarie 2016

Sorry to bother you again, nu stiu ce am lately, dar imi vine sa scriu ceva in fiecare zi. Ati auzit de Winterlicious? Maybe de Summerlicious? Sunt doua festivaluri gastronomice care au loc in primele doua saptamani ale lunii Februarie, si respectiv in Iulie. Cu ocazia acesta te duci, daca mai apuci, sa mananci in restaurantele cele mai fancy din oras cu bani de tips. Dai pe meniu mult mai putin decat daca te-ai duce de bunavoie in alte zile. City of Toronto organizeaza evenimentul acesta si selecteaza doar localurile cu staif din buricul targului, nu toate ciurucurile de prin vagaunile din Greek Town. Asa se face ca ieri am mancat, cu numai $ 45 de caciula, in districtul financiar la Far Niente, locat la kilometrul 0 al universului.
Prietena noastra a avut grija, ca tot timpul, sa se ocupe de rezervari. Norocul nostru al tuturor a fost ca a si reusit sa gasesca o masa si pentru noi, ultima chiar, in conditiile in care i-a venit asta in cap tarziu, cand la celelalte restaurante era totul sold out pana dupa festival incolo.
Eu cu Bobescu am ajuns primii, ca de fiecare data, desi am plecat ultimii, si am cerut la receptie masa pusa deoparte pentru noi. Domnisoara draguta in charge cu plasamentul ne-a dus de la intrare pana la iesire ca sa zic asa, ca ne-a dat o masa in capatul celalalt, cam dosita de restul lumii bune. Era ca si cum ne-a cazat in pod. Eu ii zic doamnei, ma scuzati, dar noi nu vrem aici, mai jos n-aveti, ea zice nu stiu ce, iar Bobi asezandu-se imbracat, ii cere o bere. M-am uitat eu urat la el si i-am zis, fra' tu te crezi la berarie?! Acum inteleg de ce se plang ospatarii ca festivalurile acestea le-aduc pe cap toti needucatii. Adevarul e ca si al nostru, unde la inceput ne prezenta a la carte si eticheta apei chioare, si-a bagat pana la urma picioarele si s-a dat cu noi, caci noi am tinut-o intr-o veselie toata noaptea la separeu. Masa s-a dovedit deci a fi senzationala. N-a fost rea nici mancarea, but I've had better. De fapt, si mancarea ne-a distrat copios, ca orice masa "copioasa".
...Iarna n-a venit inca in Canada, prilej cu care am profitat iar de aceasta vreme africana ca sa ne si plimbam putin prin the concrete jungle of Toronto, unde ne-am pozat cu Tembo, mama elefantilor. How 'bout that?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu