Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 13 februarie 2016

Ieri am avut la job potluck lunch de Family Day, ocazie cu care am infulecat tot felul de bunatati. Si cei din productie, si cei de la birouri, ne-am strans cu totii in warehouse intr-un schimb de experienta culinara. Fiecare a facut, sau macar a adus, mancare ca la "mama acasa": samosa, spring rolls, Portughese custard tarts, Canadian Pizza Pizza (haha), meatballs, ba meatballs au clocotit in sos pana la ora pranzului direct pe birou ca al meu coleg croat a venit cu oala termica dupa el de ne mirosea toata sandramaua a cantina. La un moment dat asa-mi zgandarea foamea de-aveam impresia ca-mi gadila papilele sub brat, de nici nu mai stiam daca imi place sau ma enerveaza. Eu am dus o placinta cu branza dulce cu care m-am tarait pe brate prin metrou, dar de care nici macar nu m-am atins, nu numai pentru ca nu am mai apucat la cum s-au batut gurile pe ea, ci pentru ca nu m-am omorat eu niciodata dupa placinta cu branza, si-apoi, mancarea romaneasca e buna, e foarte buna, n-as indrazni sa spun ca nu fara sa fiu obraznica, dar nu e chiar cea pe care imi doresc s-o savurez atunci cand ma aflu la un asemenea ospat multicultural. Mancarea romanesca nu-mi mai trezeste interesul, ba, sincer, mai nou nici poftele. Ce-as manca o ciorba, not really, dar as manca si cu ochii un butter chicken, picant pana la lacrimi, motiv pentru care caut acum cel mai tare restaurant indian din oras sa fac o rezervare din timp ca sa ma duc maine cu iuby. Something like in The Hundred-Foot Journey. Filmul ala simpatic care zice ca "Food is memories"...

2 comentarii:

  1. Si noi am avut un potluck la lucru anul trecut si la fel ca tine am ramas uimita de ce bunataturi a pregatit toata lumea. Am apreciat din plin diversitatea. Abia astept urmatorul. O saptamana minunata, mai calda devat weekendul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca mai calda. Noi am zis sa nu ne plangem totusi ca sa nu-l infuriem pe Dumnezeu :)). Asta n-a fost iarna cum o stim noi, ce-am avut acum doua zile sa ne fie tot pretul, sper numai sa nu ne intoarca de-acum incolo. Pana in Mai mai e destul timp de inca o iarna. Si tu sa ai o saptamana faina!

      Ștergere