Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 6 februarie 2016

I went skating, I did yoga, I had sex, lol. Ora de yoga a fost oarecum diferita azi dimineata de cea de luni seara, sau cand am fost eu data trecuta. Dar tot la fel de mult mi-a placut si-am si ras sa-mi pierd echilibru de cateva ori. Veronica ma facea sa rad, ca am mers ca fetele impreuna. Si muzica a fost un pic altfel. Suna prea lin si cristalin pentru o dimineata crazy de sambata totusi, ceva de sarit in sus n-avem si noi? Instructoarea cred insa ca a fost mai buna de data asta! OMG, cand am vazut-o ca isi lipeste fruntea de podea, isi muta mainile la spate si-si pune talpile pe gat, toate in acelasi timp, am zis, WTF?! Oricum, eu inca nu fac yoga. Sunt inca in stadiul in care doar ma screm de-mi rup tendoanele si-mi imit yoghina. Cred ca si are impresia ca ma stramb la ea. Nu-mi conectez inca miscarile corpului cu ritmul respiratiei, ca asta e tot secretul si sensul final. But I'm on my way there. Following my own p(e)ace. Cum imi zicea colega mea indianca de la job, do yoga as a spiritual practice, not just a physical one. Eu inteleg foarte bine ce vrea sa-mi spuna pentru ca e my new life discipline. O sa folosesc o metafora (ca sa nu ma intelegeti), dar ma refer de fapt la tot, abia cand ajungi totuna cu propria respiratie, cand esti constient de ea, nu doar respiri in gol, traiesti cu adevarat o experienta spirituala. Or you're truly alive, which is the same thing. We will talk about this later.

2 comentarii:

  1. Ia comentariul meu de-aici: http://usarnica.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, dc mai sunt doritori ii iau guest o data ca apoi se fac singuri membri Y :). Iar eu ma fac agent de vanzari. Acum ma gandesc ca poate bag un appendix si ma fac membra la +. Acolo e si sauna, whirlpool si alte chestii din astea, iar pt cei carora nu le place sportul, se pot uita la televizor :)). Eu acolo am facut voluntariat cand am venit in Canada si mai tin minte cotloanele de la Women +. E pt women + ;). Umbla dezbracate pe-acolo, e super relaxare.

      Ștergere