Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 16 februarie 2016

Cand am mers la teatru sambata, a stat langa noi un cuplu de gay. Se tineau de mana, isi puneau mana pe genunchi unul celuilalt, chestii din astea de amorezi ca doar Valentine's era pentru toata lumea...si ma intrebam pur si simplu care-i faza cu aversinea unora fata de ei? Asta e singura curiozitate pe care o am vizavi de aceste cupluri. De unde le vine si de ce ca eu nu simt nimic fata de oamenii acestia, dar nimic, nimic. Si m-am analizat bine si de multe ori, dar singura realitate de care m-am convins de fiecare data e ca-mi lipseste total empatia. Sunt complet autista, cum zicea prostul ala intr-un comentariu mai jos. N-am niciun feeling fata de ei, nici de bine, nici de rau...Adica aversiunea aia e for real? How does it feel like?...

2 comentarii:

  1. La fel sant si eu. De fapt eu am coleg gay casatorit. Nu era acuma 16 ani cand m-am angajat eu dar intre timp s-a casatorit. Ce imi pare rau este ca m-a invitat la nunta si nu m-am dus, ca a tinut-o in alt oras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu singurul lucru pe care l-am remarcat a fost ca unul dintre ei era foarte dragut :)). Era un asiatic yammy yammy...

      Ștergere