Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 27 februarie 2016

Azi n-am facut nimic. Am stat ca o vaca sacra ca sa ma exprim foarte indulgent. Ma urasc cand zac in halul asta. Imi tolanesc privirea pe pereti cu orele si n-am nicio apucatura. N-am spor nici sa ma mut de pe-un picior pe altul. Eu ma mir ca trece si timpul degeaba pe langa mine. La cum stau ca un decedat, nici timpul n-ar trebui sa miste. Si nu e ca si cum n-as fi avut nimic de facut. Am un examen final pe saptamana viitoare, deci s-ar fi gasit de treaba din belsug. Inca o ţâră si ma gat si cu asta, Doamne da! Iau apoi o pauza de cateva saptamani bune, pauza in care ma duce Bobi in Bahamas, Bahama Mama, sau cum canta Daddy Cool, si o sa am timp si de citit, asa cum mi-am planuit, dupa care, ma mai invart o data in cap pana in vara cand iau iar o pauza, mai lunga, pana in toamna. Pe vara plec in plimbari si ma relaxez, nu ma mai duc la nicio scoala. Nu ca nu-mi place la scoala, e ok, m-as duce pana mor si dupa, eu si raiul mi-l imaginez ca-n curtea scolii, cu sufletelele zburdand la clopotel, doar ca mai am si altele de facut, atatea altele, cum ar fi si sa stau asa ca vaca sacra si sa nu ma urasc pentru asta. Avem nevoie sa si rumegam din cand in cand.

4 comentarii:

  1. Parca era vorba de dansuri, yoga, alea-alea... Weekendul viitor nu mai tine figura! La sala cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bobi a fost f bolnav si am stat pe pat nemiscata si f atenta ca sa simt exact momentul cand vrea virusul sa treaca de la el la mine ca sa sar la atac.

      Ștergere
  2. Sa stii ca e de la vremea asta aiurea. Nimic nu am chef sa fac nici eu. Astept vacanta de peste 3 saptamani, la mare, la soare. Nici macar la un film n-am fost in stare sa ma uit. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat eu aseara la un film, fix dupa ce am scris pe blog. Am vazut In the Heart of the Sea, nu-i cine stie ce, mai spalam si vase in timp ce mergea filmul :)), dar a mai trecut vremea.
      La noi aici au inceput sa cante pasarelele. Cand le-am auzit prima data imi venea sa le raspund pe limba lor. Astept deja primavara sa iesim pe-afara, si vacanta o astept si eu bineinteles, dar aia e sigura, primavara nu se stie :)). Sa ai si tu o sapt faina!

      Ștergere