Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Saptamana aceasta m-am simtit ca dupa o vacanta. Am incheiat-o apologetic cu o extrapizza, cum facem de altfel in toate serile noastre de vineri, in loc de Amin. Nu stiu ce m-a apucat, dar, ca o bautura carbogazoasa, am fost plina de energie saptamana acesta. Nu pricep de ce, ca nu-i ca si cum as fi luat examenul sa am vreun motiv de bucurie, bine, ce-i drept, nici supararea nu m-a tinut prea mult. Apoi, la job am avut de lucru cat pentru trei ca mine. Sau poate tocmai de aceea. Eu cand ma obosesc sunt mai odihnita. Am reinceput si scoala. Nici n-am simtit joi cand au trecut cele trei ore de curs. Am un profesor indian, destul de priceput din ce imi pare. E mai teatral asa, si ma face sa ma comport ca un elev silitor. Am luat notite si am rezolvat cu pixul meu erasable (I love erasable pens) toate problemele pe care mi le-a dat in clasa. Tin sa invat bine la materia aceasta, Managerial Accounting, pentru ca eu lucrez intr-o firma de productie si vreau sa ma specializez pe contabilitatea pentru manufacturing companies, nu stiu daca am mai zis. Este o contabilitate foarte complexa, poate cea mai complexa, care ma fascineaza. Fusesem acum ceva vreme la niste amici acasa si chiar ajunsesem sa le spun ca pe mine ma pasioneaza fabricile. Poate credeau ca fac misto, dar nu, eu vorbeam foarte, foarte serios. Imi place sa vad de unde vine materia prima, in ce si cum se trasforma, all the supply chain, apoi prin cate maini dibace trece inventarul pana devine un produs finit si, intr-un final, un bun al cuiva. Departamentul de contabilitate al unei fabrici e ca un filtru de securitate. Nimic nu intra si nimic nu iese fara ca intai sa treaca pe la noi. Chiar zilele trecute ii spusesem sefei mele ca noi stim tot ce misca in firma. Iar la scoala ma duc ca sa aflu ce nu misca ;)
Intre timp, m-am hotarat sa fac si mai mult sport. Azi am fost la sala. Asa-i, am fost. Am tras de timp. Asta e un aparat la care lucrezi cand te hotarasti sa te duci la sala, dar nu iei la tine acte ca sa si intri (this is so me)...Dar nu mi-a parut rau in definitiv ca am stat 2 ore dupa Bobescu, pentru ca am citit din The Wisdom of No Escape, caci eu cum mai zisesem incep sa ma buddhesc. Acum caut sa subliniez prin carti ceea ce mi s-a nazarit mie pe cai naturale. Vreau sa ma pun si pe meditat. Acum sunt in cautare de diferite pozitii. Cum sa stai in cap pe ganduri.

2 comentarii:

  1. Ce certificat sau diploma in accounting vrei sa faci? si unde? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sal Anamaria. Eu fac cursurile la George Brown care se vor finaliza intr-un Accounting Certificate, dar ce ma intereaseaza pe mine e ca aceste cursuri sa fie recunoscute si transferabile la CPA si sunt. Eu sunt f multumita de ele. Am invatat numai chestii utile, complet aplicabile la job. Cei mai multi profesori ai mei au fost indieni si sunt f ok. Ei nu sunt doar profesori, ci si lucreaza ca accountants la diverse firme si Guvern. La cursul anterior, profesorul venea de la CRA. Au experienta reala de munca si stiu ce vb.

      Ștergere