Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 31 ianuarie 2016


Patinez mai bine decat conduc!!! Lol, nici mie nu-mi plac glumele mele!!! Am fost aseara pe gheata la primarie si acum, desi am o mana belita, caut sa-mi cumpar patinele mele ca saptamana viitoare ma duc iar. Executia din video se intampla la mai putin de jumatate de ora de cand m-am aventurat prima data pe gheata. La inceput mergeam numai pe prima banda, ba pentru siguranta tuturor imi venise in cap sa ma agat si de-un "colac", sau sa nu ma mai dau deloc. Dar numai cateva minute mi-au trebuit si deja alunecam foarte frumos. Intr-un exercitiu chiar spectaculos, am alunecat si pe burta de doua ori (o data nu din vina mea, s-a pravalit unul peste mine), dar perseverenta si indemanarea mea de patinatoare se pot remarca cu usurinta. Daca nu le era frig spectatorilor mei, nu ma mai dadeam dusa de-acolo. Patinam pana la dimineata ca mie nu-mi era frig, eu abia ma incalzisem. Gheata e gratis, iar patinele nu costa decat $10 sa le inchiriezi, mie s-ar putea sa mi le dea next time cu $5 (la categoria minion), dar eu vreau sa le am pe ale mele, sau macar niste role sa-mi iau pentru cand s-o termina sezonul. Pasiunile trebuie intretinute!

2 comentarii:

  1. Ha, ha! Eu patinez la fel de bine cum si inot de altfel, adica ca si ciocanul la fund:)). Asa da pasiuni:)-Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, niciodata nu e prea tarziu sa invatam pasiuni noi. Dupa cum se vede si in filmulet, I look like a retarded. I-am aratat filmuletul colegei mele si radea ca cica eu mai degraba alerg pe gheata decat patinez. Dar nu iti pot spune cum numar zilele sa se faca vineri seara ca sa ma duc iar. E foarte fun!

      Ștergere