Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 1 ianuarie 2016

#LMA2016

Ieri a fost o zi normala, nimic deosebit, cum de altfel si e in tavalugul zilelor, dar mai ales cand ma gandesc ca pana pe la pranz am lucrat, si-apoi am fost de-am petrecut intr-un restaurant din downtown, ceea ce noi facem saptamana de saptamana cu prietenii nostri dragi si buni. Cum am lucrat pana la crapatul Revelionului, ca nu stiu cum s-a intamplat, dar anul asta, firma nu s-a mai inchis ca-n anii din urma, am fost numai pe fuga de n-am avut timp sa intru in spiritul de Anul Nou. Dupa ce-am terminat ieri cu lucrul, unde in culmea extazului am fost si mai busy decat simteam vreo nevoie, am intrat in drum pana la Zara sa-mi iau o rochie de party, nu ca n-as fi avut prin dulapuri rochii pe care nu le-am purtat decat o data, poate nici macar, dar asta facea parte din cautarea spiritului. Am luat una ieftina si buuuuna, douaj de bacsi am dat pe ea ca mai aveau putin si le dadeau de pomana, scurta pana la cur, si pentru cateva momente am fost mai fericita si parca intr-adevar mi-a venit si mie simtul de New Year. Puteti vedea si-n poza ce pretty sunt. Aveau aia boarfele azvarlite ca la balamuc de nici nu stiai de care sa te prinzi...Dar nu ca asta ar fi atat de important in relatarea pe care voi, cu sufletul la gura o asteptati de zile intregi de-ati dezvoltat ticuri nervoase in buricul degetelor de la atatea clickuri in gol...Am fost cu sufletul in Romania cand s-a impiedicat trecand parleazul in noul an, atat cat mi-a permis degetul sa scrolez ecranul telefonului pe pagina de facebook, si-am trait acele momente parca rupta de realitate. Lumea petrecea pe-acolo, sau cel putin asta voiau ei sa arate in pozele lor cu pahare ciocnitoare, sau ciobitoare ca ma zgariau pe nervi, caci eu eram in metrou, dupa cum ziceam veneam de la munca, intr-o atmosfera neprimitoare, de homeless as putea zice, si-atunci am realizat ce bullshit e munca, si cum iti taie toate poftele. Dar am ajuns acasa si parca de ciuda mi-am pus in pahar niste bere care nu stiu cum se cheama, dar cica e facuta la manastire, am dat drumul la muzica si m-am imbracat frumos cu rochia mea de douaj de bacsi, asteptand si lumea sa fie gata si Uber sa vie sa ne ia. Putin, putin, parca intram si eu in spiritul Anului Nou, si am intrat de tot apoi, aproape ca am cazut in cap, cand am ajuns la restaurant, unde am infulecat trei feluri de mancare unul dupa altul, si-am inceput sa bem, mai ales ca mie mi-au dat o sticla de vin rosu din partea casei ca n-au mai avut pui si pentru mine la meniu. Sa nu intelegeti ca in loc de mancare mi-au dat sa beau, ci doar ca a fost dragut din partea lor sa nu mai aiba mancare si pentru mine si sa ma indestuleze asa pana la urma. Am inceput sa dansam, eu am spart ringul sau gheata cum s-ar zice, ca saream de una singura pana in tavan ca un balon cu heliu, dupa care sa vezi ca s-a umplut scena de baloane, ceea ce intr-un fel mi-a parut rau ca le-am dat nas, ca unde la inceput era ringul numai pentru mine, dupa nu mai incapeam de ele. Se spargeau baloanele in figuri. Pe Bobi, in cravata lui rosie, l-au intrebat unii daca e businessman si-l trageau femeile cu scaunul, sa-l ia acasa. Dar a fost fain, o atmosfera de club, dupa care nu pot sa zic ca ma mai dau pe spate, dar aseara m-am dat. Cred ca de la beutura aia, am reusit sa ragusesc putin si sa-mi umflu gambele de n-am putut sa ma dau jos din pat decat la 11 azi, de-am zis ca s-a dat si ceasul inainte. Nu stiu ce-au pus in ea...Sorry, dar nu mi-a placut niciodata prima zi a anului, parca-i totul still, ca o mahmureala, o stare de suparare ca s-au terminat sarbatorile. Cred ca asa arata prima zi dupa ce murim. Si-acum c-am mai murit o data, hai sa ne traim din nou! #LMA2016!

4 comentarii:

  1. La multi ani si la voi! Un an 2016 frumos, asa il vad eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Foarte faina rochita ta de petrecere! Noi am petrecut ca pensionarii, uitandu-ne la un film. Cu piciul nostru de 2 ani avem mobilitate redusa. Si ai dreptate cu prima zi a anului... Mohorata mahmureala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Francisca, la multi ani! Eu inca dau clickuri sa citesc cum ati petrecut si Craciunul.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sonia & Iulia: multumesc pt urari si va urez si eu numai bine in 2016 si la multi ani de Anul Nou!
    @Anonim: ok, thanks. I will:)

    RăspundețiȘtergere