Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 3 ianuarie 2016

Gata, pregatiti pentru noul an? Tocmai veneam de la oras acum si am auzit in masina o reclama la radio ca o rezolutie buna de brand new year e sa te tii de rezolutii pana la sfarsitul anului. Buna asta. Ca tocmai ma intrebase Liviu ce rezolutii am si nu mi-a fost greu sa i le zic ca eu le-am reportat de anul trecut. Sa slabesc e rezolutia mea si dupa cum vedeti si in poza, dupa dezmatul de Sarbatori, am trecut la dieta spartana. Am fost la Symposium, un restaurant cu specific greco-roman cred. Toronto, v-am mai zis e un oras cu exces de zei in ceea ce priveste politeismul gastronomic. Nu numai ca gasesti culturi culinare din toate lumile, dar si din toate timpurile. Aveau la Symposium ramuri de dafin pe pereti si tot felul de reproduceri ale celebrelor tablouri precum Nasterea Afroditei din spuma marii sau capodopera lui Rafael, Scoala din Atena, si mai ales, Cibi condimentum est fames, caci a fost o deosebita ocazie sa ne potolim si foamea in materie de arta.
Ad multos annos!

2 comentarii:

  1. Fii-mea ne-a spus in noaptea de Revelion ce rezolutie are ea pentru anul 2016: 1024 pe 612... Ce sa ii mai spun, ca m-a lasat fara vorbe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O rezolutie f buna. Important e sa nu se pixeleze :)

      Ștergere