Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 27 ianuarie 2016

Dupa ce-am terminat ieri cu munca si cu quizele mele pe la cursuri, era deja trecut de 8 si urma sa ma intalnesc la Bloor cu Bobescu sa merem la aripi ca-s la jumate martea. Aripile is la jumate, iar populimea e dubla pe-acolo, chiar daca e miezul saptamanii si pe partea cealalta a strazii restaurantele sunt inchise. Eu nu ma omor dupa aripile alea, deja mi s-a luat de ele, vad numai aripi in fata ochilor de cat ma taraie Bobescu la St. Louis, dar am halit ieri tot pound-ul de mi l-o varsat aia in castron ca aveam o foame de nu mai vedeam bine. Dar inainte am tras o fuga pana la Indigo sa ma indulcesc o ţâră. Indigo este o librarie. M-am dus direct la Beletristica Autor M si am luat direct ce cautam. N-am avut timp de plimbari pe aleile cu sequoia, asta o s-o fac in weekend. La casa, mi-a zis vanzatoarea, "Woow nice pick!!! This is my favourite!", iar eu dupa un moment de extaz complice, nu mi-am mai batut capul cu ea ca nu stiu de ce, dar m-am gandit ca asa zice la toti. Haruki-san este demult unul dintre favoritii la Nobel si deja unul dintre favoritii mei pentru ca desi scrie fantastic, nothing is more real. Eu ii admir carisma autoriceasca cand ma primeste in intimitatea lui mai ales. Cand face un ibric cu cafea in bucatarie, sau poarta un tricou vechi la job, sau desface o doza de bere, si altele la fel care nu-mi mai vin acum in cap. Pentru deliciul unui astfel de pasaj, as scormoni biblioteci intregi. Am mai citit de el, inclusiv bineinteles Padurea Norvegiana pe care din motive care n-au tinut de mine, n-am apucat s-o termin atunci. Dar pe mine nu ma intereseaza finalul cartilor oricum, eu nu citesc ca sa vad ce se intampla, eu doar citesc, asa cum suflu. De aia caut numai aer tare, de la inaltime. In fine, nu am deschis-o inca si nici n-o deschid inca. Stii cum sunt unii care nu se pot apuca de mancat daca nu se pregatesc inainte, daca n-au ordine prin casa sau masa nu stiu cum, asa-i Bobescu, eu n-am din astea, eu mananc si din picioare, n-am treaba, dar sunt exact asa cand vine vorba de savurat o lectura ca aceasta. Trebuie sa curat intai in pod, sa ma debarasez de toate alea, dupa care ma asez cuminte undeva, incep prin a citi tot felul de prefete inainte ca de preludiu, si apoi, silence!!! The world is mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu