Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 11 ianuarie 2016

Deci eu tocmai am picat examenul de soferi a treia oara. Trebuie sa semnalizez si de data asta ca sa vada toata lumea ce pericol sunt. L-am dat in Toronto de data aceasta, la centrul de la Lawrence si traseul, contrar a ceea ce zice lumea, mi s-a parut mult mai usor decat la Oshawa. Practice am facut destul in ultima vreme si de data aceasta l-as fi trecut, daca n-as fi bagat-o pe maneca cu parcarea cu spatele pe care pur si simplu nu pot s-o fac. Nu-mi iese nici de-a dracu' s-o ia. Stiu tehnica, dar daca manevra nu-mi iese din prima nu sunt in stare sa ajustez masina pentru ca undeva in creierasul meu mic ca un blind spot nu se face legatura intre directia volanului si directia unde fundul masinii mele trebuie sa se duca. Parca ma scarpin cu stanga-n dreapta. Parallel parking fac la milimetru, dar cu spatele, numai pe langa. Stiam ca daca ma va pune s-o fac, n-o voi face, si am avut dreptate, si ghinion pe de-asupra. Faptul ca la final, in loc sa bag masina pe centru intre linii, am pus-o pe centrul liniei, a facut-o pe examinatoare, o tipa foarte draguta de altfel, sa nu mai treaca cu vederea faptul ca la inceput, chiar la 3 minute dupa ce am plecat de la centru, am calcat pe-o baba, am glumit, nu am cedat trecerea unuia care ar fi oprit inaintea mea la un stop all way, ceea ce ea a considerat "Dangerous Action". Asa si e. Asta a fost tot. Asa mi-a zis. Mi-a dat frumos mana si mi-a zis ca i-a parut bine ca m-a cunoscut. Eu am fost mai indiferenta ca am cunoscut-o. N-am avut nicio reactie cand am auzit unfortunately...fuck off, pentru ca acum nu mai am nicio emotie, nici inainte, nici in timpul, nici dupa examen. E normal, vine cu experienta. Partea buna in toata povestea aceasta, pentru ca exista si o parte buna, este ca de data acesta am mers cu masina mea. Bobi a fost foarte incantat ca i-am adus inapoi masina intreaga. Restul n-a mai contat. 

4 comentarii:

  1. No lasa, nu te descuraja. Data viitoare va fi mai bine. Eu te inteleg, pe mine m-a stresat tare examenul de condus si scoala. Tot o aventura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit "ocaziile" astea ca sa improve. Daca nu mi l-au dat inseamna ca nu-l merit. II ziceam lui Bobi, Bobi, dar nu sunt un sofer atat de prost, si Bobi mi-a zis: Parerea ta nu conteaza. Acum, lasand toate la o parte, puteam sa am un pic mai mult noroc de data asta si sa-l iau, cum ar fi sa nu fie masina aia inaintea mea la stop, sau sa nu tr sa fac back parking. Asta nu inseamna ca daca il luam, stiam sa le fac. Nu, eram la fel de praf. Asa, ca acum voi invata sa fiu mai atenta la stopuri, pentru ca eu am failed to observe. Am oprit la stop si am plecat, am urmat doar regula sa opresc la stop, dar nu si logica ei :)). Asa cum am invatat sa schimb benzile, asta fiind motivul pentru care m-a picat data trecutaa, asa voi invata sa fac si back parking, chiar daca asta nu stiu cum, ca saptamana trecuta am condus f mult si am incercat sa fac back parking tocmai ca sa nu am probleme, dar nu reusesc. Sunt f confuza la datul cu spatele. Nu stiu in ce parte exact sa invart de volan (lol). Asta am inteles ca nu e o problema pe care o am numai eu, dar Bobi zice ca el n-a avut-o niciodata, si de aia nu inteleg daca el nu-i normal sau eu nu-s normala. Oricum, tot o aventura, asa cum ai zis tu, dar e ok, sper numai sa mai pot sta la volan la cate suturi in dos tot iau :))).

      Ștergere
    2. Pai si mie mi-a luat ceva vreme sa ma obisnuiesc la dat cu spatele. Daca imi iesea din prima bine, daca trebuia sa o ajustez apoi ma taiau transpiratiile si mi se taia rasuflarea. Cred ca numa dupa vreo 6 luni de condus m-am mai obisnuit. Eu la primul examen am fost gata sa trec pe rosu, lol. Tare stresata am mai fost. Probabil ca stii asta, dar mie instructorul mi-a dat un tip...cand dai cu spatele semnalizez in partea in care vrei sa te duci. Iar volanul il invati in partea inspre care semnalizezi. Bafta multa si rabdare!

      Ștergere
    3. E amuzant. Vorbesc despre un carnet de soferi de parca lansez rachete pe Marte. Stiu ca tr sa semnalizez in partea in care ma duc, dar eu nu stiu unde ma duc :)). Cand fac practice la back parking cu Bobescu, care ma enerveaza foarte tare ca se enerveaza, iese un tambalau in masina de n-ai vazut. Ma intreaba: Unde vrei sa se duca masina si nu stiu sa-i zic repede. Hopefully I'm not stupid.

      Ștergere