Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Cand s-a facut ieri 5 aproape ca am spart usa. Chiar daca am realizat tarziu ca-i vineri ca la cat sunt de ametita cu sfarsitul asta de an am si uitat sirul zilelor. Am numai hartii pe birou, toti vor cate ceva de la mine, emailul meu zici ca-i poligon de tragere...Si mai am si altele gramada pe cap...Bobi a ajuns inaintea mea si a facut niste pireu din cartofi dulci, ca au fost dulci e singura varietate in meniul lui piece de resistance, dar e de la Ardeal si-a fost hranit cu pireu de cartofi ca noi la Moldavish cu nimic am vrut sa zic, dar m-am abtinut. Mi-a pus in farfurie si un cârnaţ pe care l-am halit imediat, dupa care am halit jumatate si din cârnaţul lui, cum suna asta, si tocmai cand se pregatea sa bea si el o bere, o si desfacuse, m-a intrebat daca nu vreau sa ne ducem la film. La The Revenant. Si i-am zis ca vreau. Mai era juma de ora si incepea, asa ca m-am imbracat inapoi cu ce tocmai ma dezbracasem si hai repede, ca era film fara locuri! Nu l-as fi ratat pentru nimic in lume pentru ca eu sunt fanul # 1 al lui Leonardo DiCaprio, si asta de cand eram mica si nu stiam inca ce actor mare va deveni. Ultimul film la care ne-am dus recent a fost Star Wars, un rahat de film, pe care mi-a fost ciuda ca am dat banii mai mult decat pe oricare alt film prost pana acum. Poate n-a fost el chiar atat de prost, dar la cata publicitate a avut, l-a facut de-a dreptul imbecil. Ce nu mi-a placut in mod special la Star Wars e ca nu m-a implicat emotional in niciun fel. A fost extrem de frigid. Noroc ca am fost la UltraAVX de s-a mai miscat scaunul cu mine, desi un film bun n-are nevoie de UltraAVX ca sa ma miste. Cum a fost ieri The Revenant. Atat de tare mi-a placut ca-mi vine sa ma mai duc o data si-n seara asta. Ca trebuie neaparat sa-l vezi la cinema, in sala cu cel mai mare ecran, ca desi nu e 3D si nici efecte speciale nu are, vizual niciun efect special n-a reusit pana acum sa ma seduca mai tare. Niciodata. Natura e personaj principal in filmul acesta. E atat de genial ilustrata incat da toata maretia peliculei. Si asta asa, ca pentru voi, e filmat aproape integral in Alberta si British Columbia. E un fel de Discover Canada...Chiar si pentru cei care traiesc in Canada. Niste peisaje care iti taie rasuflarea. La propriu, pentru ca n-am mai fost niciodata la un film in care tacerea din sala sa fie atat de adanca incat sa auzi doar suflarea vantului de dincolo de ecran cum iti intra efectiv in oase. M-am lipit de scaunul ala de atatea ori ca de aia am si zis ca nu-i nevoie de artificii sofisticate ca sa devii parte din experienta si aventura cinematografica...
...Era remarcabil contrastul intre frumusetea absoluta a naturii si ostilitatea ei in acelasi timp...Evident privita din perspectiva omului si a nevoilor sale. Dar nu vreau sa zic nimic mai mult despre plot, nu ca sa nu spoiluiesc, dar filmul nu-i despre plot. Poti citi cartea, ceva cu supravietuirea, based on true facts, mi-a placut o replica "As long as you can grab a breath, you fight", desi poate mi-ar fi placut sa-i aud vocea lui Leonardo DiCaprio mai mult, ceva cu macelul pieilor rosii, dar astea sunt in plan secundar, caci la filmul acesta te duci ca sa vezi Natura in rolul principal. Give Nature the Oscar. Or at least Leo!!! 

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mergi sa-l vezi ca eu e posibil sa fiu subiectiva. Oricce film in care joaca Leonardo DiCaprio pentru mine e the best. Dar se pare ca asta nu numai pentru mine avand in vedere ca a fost marele castigator la Globurile de Aur de aseara! ;)

      Ștergere