Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 9 decembrie 2015

Pe blogul meu s-a asternut zapada. Nu am mai lasat demult urme de pasi pe care sa-i urmati in calea voastra catre adevar. OMG, se vede ca sunt rupta in gura. Nici nu stiu cum am ajuns la munca in halul asta. Iar am ramas fara cafea acasa si cum nu m-am sculat de-a binelea, am adormit inapoi prin metrou, vai de capul meu, acum, dupa ce-am baut una si m-am mai revigorat, am zis sa dau macar o lopata ca sa nu credeti c-am murit, nu ca ar interesa pe cineva de soarta unui om de zapada...Ok, mai am cateva zile si termin cu examenul acesta care-mi afecteaza starea de bine si pare-se ca si pe cea de sanatate mintala. Dupa ce termin cu el, o sa imi savurez sarbatorile ca pe ultimele avand in vedere ca din ianuarie maresc doza si s-ar putea sa mor. M-a cocosat anul asta! La anul o sa ma calareasca. M-a intrebat asta noapte Bobi, de parca ceva mai palpitant nu avea si el de facut, ce mai e pe la mine pe la munca, asa tam-nesam. Ce sa fie? Pai nu stiu, e ceva? Ca nu te-aud si pe tine sa te vaiti ca oamenii. Si-asa si e. Job-ul parca nici nu e. Doar scoala asta ma streseaza. Acum, nu ma streseaza nici asta foarte tare, dar trebuie sa ma plang si eu de ceva ca altfel credeti ca sunt prea fericita!!! Sorry.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu