Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 6 decembrie 2015

Ieri s-au facut 12 ani de cand m-am pupat prima data cu Bobescu. Pentru noi nu mai este ca in prima zi, e ca in melodia aia a lui Michael Bolton, Said I loved you, but I lied...Daca l-as intalni azi din nou ar fi poate din nou ca in prima zi, acum este tot ca-n melodia lui Michael Bolton...thiiiis is moooore thaaan...ziceti thanks God, ca eu numai in scris am voce. Atunci, in prima zi, as fi putut renunta la el a doua zi, fara paguba. Uite ca tocmai am ratat un barbat hot, ah, uite altul. Intre timp insa am cautat sa ne descoperim si cu fiecare zi care a trecut n-am aflat nimic altceva decat ca tot mai mult suntem amandoi la fel. Ne-am descoperit pe unul in celalalt, asa ca daca as renunta acum, as renunta de fapt la mine. Stiti articolele alea siropoase pentru femei amatoare care vor sfaturi cum sa-si retraiasca dragostea ca in prima zi? Sarmanele, daca numai pana acolo vor, au dreptate, e clar ca mai mult nu stiu. 
Singurul lucru care inca este la fel e ca inca nu pleaca in nicio dimineata de-acasa fara sa-mi strice somnul. Ma scoala sa ma pupe. Ca pentru ultima data. Pe principiul lui carpe diem. Daca ar fi sa mor azi, as sti ca am trait ca amorezii pana in ultima zi, nu doar ca-n prima.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ce sa fac Vera, vb din experienta. Hai sa-ti zic ca babele din tinerete. Acum doispe ani eu eram oarecum prietena cu altcineva. Eram in primul an de facultate si cunoscusem un tip dragut cu doar cateva zile in urma, nici nu mai stiu cum il cheama, nici atunci nu cred ca stiam, dar in seara aia nu mai tin minte de ce dracu amorezul meu nu era cu mine. Eram la o petrecere de Mos Nicolae, acasa la niste colege, unde facusem si dus ca in camin se oprise apa. Si era acolo si un fost coleg de liceu al lui Bobi si vazandu-ma asa singurica m-a intrebat de ce nu beau si eu ceva. Si i-am zis ca as bea, dar n-am ce. Era pe atunci la moda un Pepsi albastru, dar nu-mi placea. Si m-a intrebat ce vreau? Si eu i-am zis ca un vin rosu, dar nu e. S-a imbracat si s-a dus sa cumpere. Pana a ajuns el inapoi cu sticla, o sticla de Murfatlar era, eu deja ma pupam cu Bobi. Nu i-a picat sticla din mana, ca stiu ca am baut-o dupa. Eu pe Bobi meu drag il mai vazusem o data si bine intr-un club, pe unde ieseam cu colegele mele, si foste ale lui...ca lumea-i mica. Cu fostul lui coleg inca tinem legatura, si mereu ne amuzam pe faza asta :)).

      Ștergere
  2. Dupa aproape 18 ani, al meu sot inca ma imi 'strica'somnul de dimineata, cu un pupic! Tot inainte! La multi si frumosi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa trebuie, barbatii trebuie sa fie atenti pe unde calca :). Da, am tot vazut pe internet articole despre ce tine un cuplu multi ani together, nu ma refer la cele care exista doar in virtutea unei inertii inexplicabile ca pe alea nu le-am inteles niciodata. La cati barbati si femei sunt pe lumea asta, ce te tine in casa cu cineva cu care n-ai nicio treaba? OMG, horror! Eu n-as putea sa traiesc cu un barbat pe care nu-l suport, sau cu unul pe care sa-l enervez eu. Ne-am da sigur cu ceva in cap. Mai toate studiile tind sa spuna, si eu sunt perfect de acord, ca similiratatile si nu opozitiile se atrag si raman asa. Asta cu opusul mi se pare stupida rau. De ce neaparat opus si nu ceva intre? Am niste povesti din alea crazy de adolescenti dusi cu pluta, pe care mi-e lene sa le povestesc acum ca sunt lungi, dar inca de-atunci cred ca mi-am dat seama ca daca daca partenerul nu-i ca mine, nu-i deloc.

      Ștergere