Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 29 decembrie 2015

Cred ca am mai scris o data, daca nu ma inseala memoria blogului, cam anul trecut tot pe vremea asta, cred ca fix la ora asta, ca mie mi s-a nazarit pe cale naturala, nu din carti, desi am gasit-o si prin carti, o teorie foarte simpla, dar care sta la baza unei practici complete. Nu imi permite cuviinta sa o predic pentru ca nici eu n-am experienta, dar am tinut sa va impresionez putin ca si cand am fost la Deerhurst m-a palit aura in moalele capului. Teoria vine din buddhism si cum acum chiar citesc o carte pe aceasta tema, eu n-am stiut dinainte, dar intamplarea a facut ca tocmai despre acesta tema sa fie cartea, cu atat mai mult incep sa cred ca ma buddhesc, vorba lui Liviu. Ca sa intelegi mai bine, gandeste-te o masinarie a timpului care te catapulteaza...in prezent. Cand ai fost ultima data pe-acolo?...Sau poate macar te-ai ratacit...Daca nu-ti mai amintesti cum arata, inventeaza-l si poate ramai asa...Stateam lalaita pe canapea de-mi batea caldura de la semineu in talpi, si trageam dintr-o tigara electronica. Claudiu, generos, mi-a adus si mie una si mi-o umplea mai repede decat reuseam eu s-o golesc. Bobi se lauda singur din bucatarie ca el ne face chicken jerk si la dimineata "papardeala", si-atunci m-a intrebat Liviu ce mi-a placut cel mai mult la Muskoka, si e greu sa nu-ti placa ceva la Muskoka, dar cel mai mult mi-a placut c-a nins...
Stay tuned!

2 comentarii:

  1. Un an 2016 cu sanatate si celelalte impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sonia si bineinteles la fel si chiar mai mult si tie! :)

      Ștergere