Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 1 decembrie 2015

Bobescu a terminat azi cu examenele pentru P.Eng. E aproape un Professional Engineer. Intotdeauna a fost asa destept, si-n plus are si noroc la femei...
As mai scrie pe blog, dar n-am chef. Stau ca moarta in pat si ma uit la bec. Am adus cartea langa mine ca am si eu un examen peste doua saptamani. Ultimul pe anul acesta. Imi ajunge. De cand am ajuns acasa numai asta fac. Ma uit in tavan si ma gandesc la examen. Daca as gandi asa, dar uitandu-ma in carte, m-as face si eu desteapta. Ca noroc la barbati stiu ca am...

6 comentarii:

  1. Hai, mobilizarea, ce faci? :)
    Felicitari lui "Bobescu"!

    Dana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am mobilizat. Azi am avut toata ziua o stare de euforie inexplicabila. Mi-am luat liber maine. Ca sa invat. Creierasul insa cred ca proceseaza inca doar prima parte :)))
      Multumesc pt Bobescu ;)

      Ștergere
  2. Felicitari! A primit si inelul de inginer? The iron ring... :) Ce m-am mai bucurat eu de inel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are inca rezultatele de la examene. Asteapta doua rezultate, dar cica dureaza vreo 45 de zile pana le primeste. Apoi mai urmeaza recunoasterea experientei in inginerie practicata in Ca si afara, dar aia e mai mult de procedura ca experienta o are. Pana atunci e inca EIT - Engineer in Training. Felicitari si tie! Te cred ca esti f mandra de el, ca e munca multa ca sa-l iei :).

      Ștergere
  3. Cererea pentru inel o poate face cand este EIT. Nu trebuie sa fii P.Eng.Sunt doua sesiuni, in noiembrie si in mai. Cel putin asa e aici in Ottawa. Trebuie doar sa contacteze chapterul din Toronto http://ironring.ca/contact.php O sa ii ceara diferite diplome si certificatul de EIT, daca exista asa ceva in Ontario. Eu eram in Quebec, ing. jr. si primisem o diploma. Cand am devenit ing. full in Quebec, am intrat si in PEO. E o ceremonie foarte faina, e un bun boost inainte de examenele finale. Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stie ca nu tr sa fii neaparat P.Eng., ci si doar absolvent de facultate, ca sa poti obtine inelul, dar el zicea ca vrea intai sa termine cu examenele si toata tevatura si il va solicita dupa. Probabil va merge la sesiunea urmatoare din Mai ca pana atunci in principiu ar trebui sa fie ok cu toate. Multumesc de link.

      Ștergere