Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 11 decembrie 2015

Azi a fost petrecerea de Craciun la firma. Am avut o tombola cu tot felul de cadouri cool: iPad-uri, fitbitzi, drone...dar bineinteles ca eu n-am castigat nimic. Asa-i daca nu m-am c*** in scaldatoare! N-am tras niciun loz castigator in viata mea. Eu nici cat prostii n-am noroc! Dar trecand peste asta, ca la ce bun sa insist pe-o treaba la care nu m-am priceput niciodata?...a fost foarte tare petrecerea. Altfel decat o banala cina la un hotel, cum se obisnuieste. A chemat patronul pe la noi o trupa de teatru interactiv. Teatru interactiv, eu am vazut prima data in Franta, iar o comedie asa de buna n-am mai vazut de cand mergeam la Nottara, in Bucuresti. Chiar am ras de cateva ori sa cad pe sub masa, mai ales de unii dintre colegii mei, care-s mai talentati decat m-as fi gandit. Caci teatru interactiv inseamna ca decorul teatrului traditional cade si auditoriul este adus pe scena. Spectatorii sunt implicati in piesa si devin parte din ea...Practic, in seara asta a avut loc o crima. Un coleg ne-a fost injunghiat c-un foarfece si urmand traseul a tot felul de detalii haioase, trebuia sa ne dam seama cine l-a omorat...Hai ca nu l-ai omorat tu, lasa sfiala si treci pe scena, si poate ne canti ceva, you will survive!!! Teatrul interactiv este un adevarat test pentru dezinvoltura, spontaneitate si imaginatie, ca astea se trag una din alta! Aia care-s mai slabi de inger se roaga sa nu le strige nimeni numele, ca la tombola. Eu macar grija asta nu o am. Peste mine nici "norocul" asta nu da :)))

 

2 comentarii:

  1. Super! Daca te consoleaza, nici eu nu castig niciodata la tombole dar cica avem noroc in dragoste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vera, nu prea ma consoleaza. Mai bine un cadou decat o...decat nimic.

      Ștergere