Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 29 noiembrie 2015

Un croissant cu unt in fiecare dimineata, o carte faina inainte de somn, un pad thai delicios cu islamic curry, ciocolata, Toronto, si mai nou, Canada Goose...Viata asta-i tare faina cand stii precis ce vrei de la ea. Le aveam pe toate de placeri si savori personale, dar am adaugat acum la colectie si draga mea haina de iarna care mie mi-a schimbat viata. Fara a folosi cuvinte imprecise si exagerate, chiar asta a facut pentru ca eu de cand ma stiu am suferit ca dracu de frig si n-am crezut niciodata ca as avea vreo scapare. Am inceput sa dezvolt sentimente indecente fata de ea. Mi se trage de la spiritul coiotului. My new buddy. Cum altii traiesc spiritul lui Mos Craciun cand vor ei, eu il traiesc pe-al lui Wile E Coyote. Avea dreptate unul cand zicea ca-i ca un pet. Serios, cand ii mangai blana, ma gandesc la el cu caldura. Muuulta caldura...Initial, nu m-am simtit foarte confortabil la gandul ca port o coada de caine salbatic la spate, ma speriasem putin. Daca ma musca?! Dar nu, sentimentul e transcedental. Suntem buddy-buddy. Oricum, ca sa se inteleaga si mai bine, in seara asta am luat la pas zona Don Mills in cautare de-un loc de beut. La pas, adica prin frig, chiar ger deja, pentru ca sambata seara fiind, asa ceva nu se gaseste decat daca intri cu miloaga din loc in loc sau cu cine stie ce noroc. Mai fratilor, dardaiau unii si altii pe langa mine, de n-ai vazut, cautau sa se aciuieze prin magazine sa se desclesteze, nu ca n-as fi stiut candva cum e, dar acum nu mai stiu, aflu cu mirare de la ei. Ca eu si my Wile E Coyote keep calm and drink on, ca-n poza de mai sus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu