Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 13 noiembrie 2015

"Uite un mic adevar: Vei muri. As putea sa ma prezint cum se cuvine, dar nu este cu adevarat necesar. Ma veti cunoaste indeajuns de bine si cat de curand. Va rog fiti calmi in ciuda amenintarii precedente. Cateva alte mici adevaruri: Cateodata sosesc prea devreme. Ma grabesc si unii oameni se agata mai mult de viata decat era de asteptat". Moartea.

Nu stiu despre altii, dar mie mi-e frica de moartea asta de-mi face duhul pe el. Mor de frica de moarte. As muri de ciuda sa mor. Nu ca m-ar durea or something, dar prefer eternitatea asta care ma minte frumos pe-aici decat pe cea de dincolo. Trebuie sa-i fac vietii asteia o cinste, poate ne imbatam diseara, trebuie sa-i arat cumva ca o cinstesc, chiar daca uneori mai uit sa-i raspund la mesaje. Doamne, vorbesc numai in dodii, cred ca-s dusa rau cu pluta, dar m-am simtit foarte fragila in ultimele zile, o fragilitate care, culmea, parca mai tare m-a intarit!!!!

2 comentarii:

  1. Eu am vazut filmul. E foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu :) Cartea am primit-o cand am fost in Romania, dar filmul l-am vz mai demult. Mi-a placut tocmai pt ca moartea e povestitoare :). Azi numai asta voi face. Continui sa traiesc asa cum vreau, ca de aia mai traiesc. O zi buna tuturor!

      Ștergere