Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 5 noiembrie 2015

The new Government of Canada

Minister of Health is a doctor.
Minister of Transport is an astronaut.
Minister of National Defence is a Sikh Veteran.
Minister of Youth is under the age of 45.
Minister of Agriculture and Agri-Food is a former farmer.
Minister of Public Safety and Emergency Preparedness was a Scout.
Minister of Innovation, Science and Economic Development was a financial analyst.
Minister of Finance is a successful businessman.
Minister of Justice was a crown prosecutor and is a First Nations leader.
Minister of Sport, and Persons with Disabilities is a visually impaired Paralympian.
Minister of Fisheries and Oceans, and Canadian Coastguard is Inuit.
Minister of Science is a medical geographer with a PhD.

New titles include
Immigration, Citizenship and REFUGEES.
Environment and CLIMATE CHANGE.
There are scientists in the cabinet, and it is made up of 50% women.

Cine nu are un Trudeau, sa-l imprumute!!!

24 de comentarii:

  1. E de bine un guvern multicultural si asa cum se vede, cu fiecare minister care are in frunte un om competent!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cabinetul abia si-a primit investitura si cred ca distributia aceasta ministeriala este un benchmark to follow. Urmaresc si eu tot ce se intampla acum in Romania si ma bucur foarte mult ca se intampla asa, toate lichelele analfabete, pentru care n-au ei morti de cati i-as "pomeni" eu printre dinti, trebuie sa dispara de pe fata pamantului si sa faca loc unor oameni integri care si-au dovedit priceperea si au facut performanta in anumite domenii. Sper sa-i si gasesca, ca degringolada si confuzia sunt mari, nu se va schimba nimic de azi pe maine, dar cu siguranta este un inceput de care romanii au toata nevoia. Eu voi merge sambata in fata consulatului sa aprind o lumanare pentru cei stinsi nevinovati in incendiu, asta este singurul motiv pentru care ma duc, protestul nu mai poate fi si al meu, eu am protestat in alt fel, dar imi arat in felul acesta solidaritatea si toata simpatia fata de cei iesiti in strada in Romania. Si eu i-am urat pe bolsevicii aia, si macar numai pentru ura aia care inca zace in mine, vreau sa fiu si eu acolo. Oamenii aia au murit din cauza lor!

      Ștergere
    2. Oamenii aceia au murit din cauza tuturor. ... din cauza celor ce accepta spaga , a celor ce o dau , a celor care inchid ochii ... care accepta anormalitatea drept norma .... fiecare din cei ce ies pe strada au partea lor de vina morala (si nu numai ) ... Nu sunt solidara cu protestele pentru atat timp cat nu vor intelege partea lor de vina , nimic , dar nimic nu se va schimba . E doar show pentru TV , e doar alt episod din telenovela revolutionara :( . E tara in care eu te fur pe tine , tu ma furi pe mine si impreuna furam statul . E tara cu legi nerespectate . Si vinovati sunt si dei vocali de pe strazi . Rugaciuni si lumanari pot aprinde si in intimitatea casei mele sau la biserica ... Daca as fi in Toronto nu m-as duce acolo tocmai pentru a nu legitima un show mediatic imoral .

      Ștergere
    3. Aia n.a fost o moarte orisicum, e una care cere razbunare. INTIMITATEA nu mai este suficienta. Pentru ca tacerea ucide.

      Ștergere
  2. Uite ca Premierul si Guvernul Canadei este subiect de editorial in Romania.
    http://www.viata-libera.ro/editorial/71948-de-ce-n-o-sa-facem-nicio-scofala

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi vine sa vomit de atâta demagogie de care dau dovada și comuniștii canadieni.
    Petrila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia un Gravol ....ajuta ...Daca "scriezi" romaneste si esti in Romania ....nu te priveste ce facem noi pe aici . Daca "scriezi" romaneste si esti in Canada si ai asa o senzatie acuta de voma , nu mai bine iti cumperi matake bilet de avion , asa , doar dus , spre alte colturi de lume mai putin datatoare de varsaturi ? Personal , daca asta as simti , asta as face in secunda doi . :)

      Ștergere
    2. Mai Petrila, initial am vrut sa-ti scriu sa iei cu niste moare de varza, dar m-am razgandit. Ai si tu dreptate, din punctul tau de vedere. Intai vedem ce fac, si apoi comentam. Am vrut doar sa semnalez ca habemus ministrum, not sinistrum.

      Ștergere
  4. Draga Francisca, din ura pentru bolsevicii aia, ati legitimat in extaz, cel mai corupt regim timp de 10 ani. Un regim cu ministri foarte competenti, alesi dupa exigentele voaste . Printre altii la fel de buni si de corupti, un ministru de finante modest profesional (ca sa fiu delicat) un contabil de cooperativa si un ministru de interne analfabet care a starpit "branconajul". Multumim.
    PS Elena M are in mare parte dreptate. Am auzit de la o ONGista din dreapta sinecurista, ca patronii clubului sunt niste victime care daca nu ar fi retinuti, ar fi in Piata Universitatii cu noi. Pe urma am plecat. Eu fac parte din dreapta aia care face ceva productiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, scuze, dar nu cred ca am inteles foarte bine ce vrei sa spui. Cum adica din ura pentru bolsevici am legitimat cel mai corupt regim timp de 10 ani?

      Ștergere
  5. Draga Francisca, vroiam sa spun ca nu poti intelege nimic daca traiesti in umori si uri ancestrale. Nu poti intelege daca singurul scop in viata este sa"le-o trag alora pe care eu nu-i inghit" Nu poti intelege daca nu faci efortul de a fi obiectiv. Voi v-ati bucurat ca a cazut un guvern de stanga care a luat cele mai bune masuri de dreapta, masuri care ar fi putut fi sedimentul care sa schimbe romania, masuri care au diminuat furtul. Nici eu nu i-am votat dar macar am facut efortul sa vad.
    PS
    Cand spun voi generalizez nu ma refer strict la tine
    PS
    Cand spuneam ca din ura pentru bolsevici ati legitimat cel mai corupt regim timp de 10 ani lungi pentru Romania ma refeream la regimul Basescu pe care si eu l-am votat in prima instanta dar m-am dezmeticit repede. In Romania trebuie sa fii atent la oamenii care vor sa te conduca cui ii spun " Da sa traiti" Am plecat cateva zile de acasa dar cand ma intorc nu mai calc prin piata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gresesti....gresesti atuncu cand crezi ca unii sunt mai buni ca ceilalti... personal nu i-am votat pe nici unii . Nu mai votez in Romania de cand am votat cu Constantinescu.
      https://universulmeumagic.wordpress.com/2014/11/06/de-ce-nu-votez/
      Nici ai lui Ponta si nici ai lui Basescu sau ai orcui vrei tu nu sunt mai putin nocivi pe Romania .
      In ultima perioada , cu tristete ospun , mi se contureaza convingerea ca Romania nu s-ar vindeca decat prin 15-20 de ani de dictatura in care educatia civica sa fie impusa cu forta, in care nimanui sa nu-I fie permis nimic peste litera legii pentru ca daca la nivel teoretic mai sunt oameni acolo care stiu cum ar trebui sa fie practic ei nu le respecta si nici nu le vor respecta ....dar asta ar fi utopic asa ca nu mai dau sanse Romaniei.

      Ștergere
    2. Vorbeam ieri cu cineva si incercam sa ne dam seama de ce sunt canadienii asa cum sunt. Si pentru ca le e frica de politie si legea aplicata la sange.
      Pe de alta parte, m-a dezamagit foarte tare chemarea la masa tratativelor a "societatii civile". Ce rahat cauta acolo Liviu Mihaiu? Si alti oportunisti ca el, daca aveau macar un pic de respect fata de ce s-a intamplat, nu trebuia sa merga nimeni. Sa fie sanatosi, eu in tara aia de cacat nu ma mai intorc never ever!

      Ștergere
  6. Eu astept sa vad rezultatele acestui guvern multicultural.

    Simplul fapt ca e multicultural nu-l face si competent. Sper sa nu fi numit 50% femei, 50% barbati, etc in guvern doar de dragul multiculturalismului...Din partea mea pot fi 100% femei in guvern atata timp cat ele reprezinta cele mai calificate persoane sa ocupe pozitiile respective.

    Pana la proba contrarie, acest guvern mi se pare pus laolalta doar pentru imagine...sper sa ma insel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumea a inceput sa vorbeasca pe aici mai mult de guvernul din Romania, si prea putin de asta din Canada. Asa este, faptul ca e multicultural si distribuit in mod egal intre femei si barbati nu-l face automat si competent, asta se va mai vedea pe urma. Dar modul in care a cautat, cel putin la nivel simbolistic, sa-i reprezinte pe toti, mie mi-a placut, macar ca idee pentru anul in care traim, asa cum spunea si el.

      Ștergere
    2. Liberalii = comunistii fac des showuri de genul asta, apoi se pun pe cheltuit banii altora.

      Elena M, mi se pare ca nu prea te-ai integrat daca sari ca arsa cand cineva critica aceste clisee liberale. Fiecare cu opinia lui. Mie nu imi plac cei care se comporta precum sau sunt comunisti, dar asta nu presupune sa nu fiu de acord cu alte pareri.
      PS
      Cred ca gay mai lipseau in guvern sa fie tacamul complet. Daca totusi sunt, atunci se face discriminare pozitiva femeilor.

      Pana la urma competenta este cea care face diferenta, nu aparteneta la o anumita categorie sau alta.

      Petrica

      Ștergere
    3. Nu iti fa griji pentru integrarea mea ... sunt perfect integrata din multe pincte de vedere . Doar ca , la fel ca oricare alt canadian iti spun : this is my home if you don't like it, go home ...
      Pe bune oameni ....nu pricep ce va tine .... daca nu ne-ar fi placut mie sau a lor mei am fi plecat de mult . Asta e masochism . Iar daca esti prin Romania si iti dai cu parerea despre Canada stand cu degetu'pe harta , asta e patetism ... nicidecum nu iti poti cu parerea . BTW , avem un conducator de provincie , Ontario, gay ....se pune ? :))

      Ștergere
    4. Nu am nimic cu tara sau cu oamenii din ea, oricum ar fi ei. Cu politicienii este alta problema.
      Nu stai sau pleci dintr-o tara dacă Îți place sau nu guvernul.
      Eu nu suport comuniștii. Sunt cea mai rea specie. Sub fațada tolerantei și egalității se ascunde intoleranta, inegalitatea și oprimarea ideilor celorlalti.
      Petrica.

      Ștergere
    5. Cand I.am raspuns anonimului de mai sus cu zama de varza a fost doar ca am avut sentimentul obscur ca ma ia la misto, si.am zis sa.l iau si eu Lol. Nu stiu dc esti acelasi. Dar, asa este, ai dreptate, e prematur sa ne dam cu parerea daca o fi bun sau rau, caci vom trai si vom vedea, vorba orbului. Globul s.a emotionat insa din acelasi motiv pt care am facut.o si eu: impactul de imagine. Pana la proba contrarie insa, eu ii dau credit, dar asa este, cu prudenta.

      Ștergere
  7. Elena M, eu am spus ca i-am votat? eu am spus ca nu putem fi obiectivi, ca nu putem decela intre masuri economice bune si rele daca avem umori personale si uri ancestrale. Atat. Daca ne repezim in lozinci ramanem cu lozincile. Pe mine nu ma intereseaza cine conduce guvernul daca ia masuri bune si pentru intreprinzatorii romani corecti care nu au fericirea de a fi corporatii. E siplu. Trebuie doar sa fim atenti cine spune "da, sa traiti!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu l-am votat pe Basescu si mi-a parut rau, asa cum mi-a parut rau dupa fiecare vot dupa care nu m-am invatat minte. Ai dreptate ca trebuie sa judecam drept, dar e tare greu sa fii obiectiv dupa atatia ani de nelegiuiri. Cel putin mie mi-e greu sa ma detasez de ura aia, care exista, asa cum spuneam si mai sus si despre care mi-ai zis ca nu e buna. Spune-mi si mie, te rog, ca am dedus din comentariile tale ca ai fost in piata la proteste. De ce ai mers acolo?

      Ștergere
  8. Am mers pentru ca sunt in acord cu sloganul "coruptia ucide" si am considerat ca presiunea pusa pe politicieni este buna in orice situatie. Acolo am vazut cum tinerii frumosi si liberi de responsabilitati, necunoscatori de legi si principii democratice sunt manipulati ca o plastelina calda. Calda, pentru ca emotivitatea incalzeste creierele infantile. Recunosc ca si eu am fost marcat profund de tragedia din Colectiv. Pe urma am avut nenorocul sa fiu langa fiinta ONGista si mi-am dat seama ca, coruptia lor e mai buna decat cea a politicienilor.. Si pentru ca nu aveam cum sa-mi fac o pancarta pe care sa scriu " prostia ucide" am plecat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate, miscarile acestea ajung si pe mana unora care si constiinta o au corupta. Ba poate ca ei sunt si cei mai vocali. Striga in strada murdari la gura de fapt de aceeasi coruptie de care-i acuza pe altii. Din pacate insa nu poti sa-i cerni, daca n-o fac singuri. Si aici ajung la ce se comenta la postarea cealalta ca schimbarea tr sa aiba loc in fiecare, idee care, desi corecta, imposibil de aplicat pt ca vor fi intotdeauna destui care nu vor avea niciun interes sa o faca. De aceea eu am nevoie de legi aplicate, ca sa fiu protejata de cei ca ei. Eu nu am ce sa schimb la mine, de aceea nu vreau sa fiu pusa in aceeasi oala cu toti nelegiuitii. Cand voi gresi, vreau sa fiu judecata legal, nu vreau sa traiesc tot timpul cu o vina care nu imi apartine. Iti doresc numai bine. Multumesc ca mi-ai raspuns.

      Ștergere
    2. *PS: ONG-urile romanesti sunt cele mai rapace institutii. Eu le urasc si pe astea. Imi vor trebui ani sa ma tratez de greata asta. Voi incerca insa pe cat posibil, ca ai intr-adevar dreptate, sa nu-mi intunece judecata.

      Ștergere