Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 12 noiembrie 2015

Mi-am amintit de "moartea kilometrica". In Franta, moartea unui francez echivaleaza cu moartea a 3 est-europeni, a 9 sud-americani, a 11 oameni din Orientul Mijlociu si a 12 asiatici. Asta invatam eu in facultate despre proximitatea spatiala ca si criteriu de selectie a stirilor. Cu cat un eveniment are loc mai aproape din punct de vedere spatial cu atat valoarea de stire este mai mare pentru ca impactul psihologic si emotional cresc invers proportional cu distanta. Daca eram inca in facultate, ridicam mana si spuneam ca eu cunosc o exceptie.

2 comentarii:

  1. Nah, ca stirea de azi o sa iti puna la incercare teoria :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, nu chiar cand ne gandim ca numai ieri au murit la Beirut 43 de oameni si alti peste 200 au fost raniti intr-un dublu atentat revendicat de ISIS. Parca nu se mai termina, nu-i asa? Lumea asta e sclerozata rau, eu iau o pauza ca ma doare mintea deja.

      Ștergere