Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 15 noiembrie 2015

Am ajuns aseara la Nathan Square dupa ce am luat-o la pas pe langa CN Tower intr-o plimbare sa ne asezam burtile pline cu bere ca am iesit iar la The 3 Brewers. Era plin de lume vesela, ca intr-o viata fara atentat, noroc c-am facut rezervare dinainte ca altfel nu mai apucam. Am stat aproape de semineu, am baut cate un pitch, am mancat un cassoulet, si-am plecat apoi spre centru ca voiam sa fac niste poze la simbolurile orasului, indoliate in culorile Frantei. Asa cum ziceam si mai jos, ce pot eu sa fac mai mult? Nici nu mi-am propus. "Rapiditatea" cu care o tragedie a venit una peste alta, doar pentru ca presa le-a prezentat asa, tragediile de fapt se intampla mult mai rapid, usurinta cu care o poza de profil a fost schimbata irational cu cealalta, eu inca nu i-am uitat pe oamenii din Colectiv, la nivel afectiv pentru mine n-a existat inainte si dupa, m-a aruncat asa intr-un soi de consternare, din care am luat urmatoarea decizie, sa-i zicem ca o schimbare temporara a pozei de profil: eu nu voi mai citi stirile, sau mai precis, nu voi mai lua parte la spectacolul lor cu marionete. Voi mai citi prognoza pe azi si hai, poate cea pe termen lung, ca ma intereseaza de Craciun. S-ar putea crede ca vreau sa-mi supun mintea ingustimii, ca nu poti trai asa, fara sa stii ce se intampla pe lume si in jurul tau, ba dimpotriva, caci oricum nu aflu, nu asa, asa o sa ii deschid, de fapt, orizonturile ca sa aflu astfel ce se mai intampla si cu mine. Daca mi-o bombardez la foc automat cu tot felul de stiri, cu care n-am nicio legatura, alta decat neputinta, nu-mi sunt altceva decat, ramanand in tema, un terorist al mintii. Pentru ca eu am constatat ca citind toate nebuniile astea pe internet, ma conectez direct la nebunie, parca sunt un USB, si incep sa fiu si eu nebuna. Parca e un game. Push the Start button si incepe spectacolul, fiecare sa-si dea cu parerea, unul mai prost ca altul. Pareri despre stiri, stiri despre pareri. Pana cand se schimba capul de afis si-apoi iar de la capat ad nauseam. Pe langa faptul ca imi creeaza o falsa impresie despre lume, una deprimanta, descurajanta si infricosatoare, caci capurile de ziar nu prezinta realitatea in toate tonurile ei, ci selectiv doar pe cele care fac rating, si cine face un rating mai mare daca nu moartea, moartea e super VIP, in chiloti, fara chiloti, in toate pozitiile ei indecente, asta pare ca-i tot ce ne intereseaza. Pe langa acest fapt cum spuneam, imi si devoreaza timpul in detrimentul treburilor mele, care nu stiu zau, de cand au devenit secundare? De cand spectacolul acesta dizgratios al lumii e mai plin de interes decat cartile pe care le am eu in biblioteca de citit, decat o piesa de teatru la care as putea iesi in liniste, un concert in aer liber, si tot ce am eu de trait in viata mea de zi cu zi, atat cat o mai am. Some day, we all die, Snoopy! True, but on all the other days, we will not. Voi fi unul dintre aia de traiesc pe alta lume, exact, in cea reala, a mea, nu in cea paralela, a altora. Nu trebuie nimeni sa imi dea dreptate, si nici sa se ia dupa mine, cu mine sau fara mine, spectacolul continua, atata doar ca eu nu mai am resurse sa-i platesc bilet. Asa ca mai bine stau acasa. Enjoy the show!

3 comentarii:

  1. Esti intr-o faza in care ai nevoie de alta directie in viata , treci in alta etapa . Vrei altceva , vrei mai mult . Calitativ , nu cantitativ ... curand ai sa vezi ce anume . Lupta ptr ceea ce poti avea , accepta ce nu poti schimba ... si nu cara mai mult bagaj decat poti duce ... ce se intampla acum in lume e un "bagaj" greu de dus pentru multi .... din pacate e doar inceputul .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeap. E o schimbare pe care mi-o doresc de ceva vreme de fapt, pentru ca ma simt foarte aglomerata psihic, dar pana acum n-am luat nicio masura, am ramas captiva intr-o lume cu care n-am nicio treaba. Chiar o rog sa nu mai conteze pe mine, sunt busy sa traiesc. I need to come back to me. Asa ca de-acum daca voi posta pe blog poze cu frunze căzăreţe, take it or leave it. I need some fresh air, macar pentru o perioada!!!!

      Ștergere
    2. Frunze , shopping, muzici, planuri pentru calatorii , pentru un bebe, pentru ce vrei tu ....orice te face fericita . You are the most important person for your self girl !

      Ștergere