Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 25 octombrie 2015

Mi-am poruncit sa nu ma ating cu un rand de blogul acesta pana pe data de 2 Noiembrie, dar uite ca pe sestache asa tot am intrat. Am un examen pentru care nu ma simt deloc pregatita si vreau sa-mi tin toata mintea adunata pentru el, sa nu mi-o mai imprastii cu alte prostii, pe blog sau mai stiu eu pe unde.
Aseara am facut o pauza mergand cu amicii in oras la o "cabana", Hogtown Smoke ii zice, unde gasesti cele mai bune ribs din univers. Dimineata inca o aveam in cap, foarte homey, cu niste masute joase din lemn si niste lustre facute din caldari de tabla. Cu mancare proaspata de ferma, bostanei de sezon si afumatoare in spatele casei. Afara ploua si inauntru era o umezeala placuta, numai buna sa te retragi din vant si vreme urata ca Halloweenul. BlogTo a nimerit-o bine de data aceasta cand a incadrat-o in review la the best in town. De data aceasta. Alte dati nu vreau sa-mi aduc aminte de calificative superstelare date unor fundaturi, nu acum, ca nu am timp. Cabana nu-mi era numai in cap dimineata, ci si in burta, ca eu care nu-s mare mancacioasa de porc, aseara am mancat ribshi ca porcul rozator. Dar si asa, mi-am propus sa ma trezesc azi cu noaptea-n cap, dar sa nu ma si culc in cap tot cu noaptea, ci mai luminata, asa ca mi-am agatat programul de pierdea cand beam cafea ca macar pe-ala sa-l invat. Mai bine ma bazez pe el decat pe mine ca eu cand am vazut dimineata ca sunt singura acasa, un moment de altfel foarte bun sa ma pun pe treaba, am plecat mai degraba la shopping prin cartier. Mai nou a inceput sa-mi placa Reitmans, semn ca si gusturile mai fac riduri, dar ca tot mi-e aici aproape, am zis ca putina relaxare inainte de studiu face bine la inima. Am vrut sa-mi cumpar poncho ca-mi place cum arata, doar ca aveau numai un size pentru toate inaltimile, si eu cum sunt mica, mai ca-mi ajungea la calcaie si am zis sa nu ma-mpiedic, asa ca m-am razgandit in favoarea unei vestute cu blanita despre care Bobescu mi-a zis ca arata de parca numai ce-am belit un sobolan...
Mi-am atarnat de geam deci programul pe noua saptamana si dupa cum se poate observa sunt prinsa-n el, ca el in perdeaua mea, asa ca, daca in urmatoarea perioada nu raspund la usa, creierul meu a devenit un porc. Mananca ribshi intelectuali - sa nu i se faca rau!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu