Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 2 octombrie 2015

...de fapt vremea nu mai tine, dar tine cu mine, ca eu tot timpul cand verific prognoza, ma rog la ea ca la icoana ca sa arate asa...Sau macar asa. Mi-as fi frecat mainile daca loveau si niste trasnete si furtuni, dar ma multumesc si cu-atat, macar de nu s-ar mai opri degraba. Poate ma ajuta si cu studiul, cu care am ramas in urma, ca sa fiu indulgenta cu mine, ca-s de fapt tot pe la inceput. Am tot lasat-o de azi pe raspoimaine si-acum iar ma iau cu mainile de cap de stres. Dar, gata, am decis sa inchid obloanele peste tot ce-i afara si sa fac niste exercitii de relaxare weekendul acesta. Caci cum povesteam si alta data, e foarte stresant sa nu faci nimic. Bobi e cam in aceeasi situatie, asa ca ne-am propus ca weekendul acesta sa ne relaxam in doi. El intr-o camera, eu in cealalta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu