Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Iata un articol ( vezi aici ) care listeaza 20 de lucruri pe care ar trebuie sa le stie unul care are de gand sa se mute in Toronto. Vezi si-acolo primul punct, si atat, eu cu asta ma duc acasa, nu sunt rasista, nici nu-i plac pe cei care sunt, si n-am fost nici inainte de a veni in Canada. Spuneam mai jos ca e, poate, si o chestiune de obisnuinta prin zona, dar in cazul meu n-a fost doar asta pentru ca n-am avut reflexe inumane fata de aparentele nimanui de cand ma stiu...Pana una-intr-alta, imi vad de treaba cu voluntariatul, e o chestie in care chiar vreau sa ma bag, cu atat mai mult cu cat sunt in cautare si de activitati diverse, care sa ma mai scoata din monotonia zilelor la fel. Acum sunt in stadiul in care am fost invitata la o sesiune de orientare la o casa de primire, apoi voi avea si interviu, mi-au cerut si referinte, adica e un demers serios, pe care vreau sa il iau in serios, cu atat mai mult cu cat mi s-a si pus in vedere treaba asta, la sensul ca odata decisa sa ma implic, va trebui sa o fac, la fel cum o fac la job. Evident pe un program prestabilit in functie de disponibilitatea mea si de nevoile lor. Sorry daca prin comentariile mele am lezat starea cuiva, dar m-am enervat si-mi mai ies si eu din fire. Ma rog, nu pana acolo incat sa-ti sparg fata, dar am si eu limitele mele. Cand Mowgli devine Mugly, cateodata imi plac si mie glumele mele proaste.
...Voiam sa ajung insa la punctul 8, la cel din lista articolului de mai sus ma refer in cazul in care v-ati ratacit, dar nu stau mult ca nu stiu ce sa ma mai fac cu timpul asta al meu...Traiul intr-un oras eminamente multicultural are numai avantaje, dupa cum tot tin eu sa va explic aici. Sa ai la dispozitie 6,000 de restaurante, cu specific worldwide, si sa nu-ti ajunga o viata de om sa le gusti pe toate, cum ar fi. Si numai prin aceasta gastro-diversitate ajungem noi sa ne concentram pe ceea ce ne aduna, si nu pe ceea ce ne separa. Mai ales cand pentru mine sunt si lacasuri de buna-dispozitie alaturi de prieteni. Am facut o socoteala rapida si am dedus ca am avea nevoie de peste un secol ca sa intram, numai in Toronto, macar in cate unul pe saptamana. Saptamana trecuta am fost cu amicii la sushi, pe Bloor, ca asa am vrut eu, acum sunt pe fuga, asa ca inchei, ca mergem la clam chowder, ca asa vor ei. Dar gusturile nu se discuta, se executa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu