Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 15 septembrie 2015

Ce natie de cretini sunt romanii astia, mi-e si scarba, ca niciodata. Nu mai stau acum sa-mi pierd vremea numarand exceptiile, daca nu te simti, te excluzi singur, dar citeam articole din ziarele romanesti despre criza refugiatilor si atata rasism nu mi-a fost dat sa cred ca exista la acest popor de imbecili. Intelegeam la modul cel mai serios sa se planga ca n-au unde sa-i cazeze, dar nu sa-i gazeze. N-am niciun control, altul decat dispretul radical, asupra alora care din lipsa de ocupatie isi zoiesc peste tot bulendrele lor nespalate atarnand comentarii de care n-are nimeni nicio nevoie, dar de pe contul meu de facebook ii elimin rand pe rand pe toti aia de-si lasa la vedere darele de viermi nazisti.

14 comentarii:

  1. Tu esti un om care a lucrat la in ziar . de unde te informezi? Cat ai stat tu pana ti s-a dat drept de emigrare in Canada? http://www.hotnews.ro/stiri-international-20431223-premierul-croat-zoran-milanovici-discuta-werner-faymann-despre-criza-imigrantilor.htm Tot ce li se cere acestor migratori invadatori este sa respecte regulile UE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma informez de peste tot. Discutia a degenarat big time pe fb meu si o voi rezuma aici cand voi avea mai mult timp. Raman la parerea mea. Nu stiu dc ai inteles ce am vrut sa zic, dar ma refeream strict la atitudinea rasista a romanilor, n.am zis nimic de implicatiile politice. Si ca sa.ti rasp direct la intrearea: 8 luni.

      Ștergere
  2. Daca luna asta ar veni 10 000 de refugiati "sirieni" la Pearson International Airport si ar declara ca ei doar vor sa plece pe jos pe 401 in Detroit, tu cum crezi ca ar reactiona autoritatile canadiene. Acum e campanie electorala si se intrec toti in declaratii a la "Mihai Viteazu" dar parca vad ce reactie de nazisti ar avea toti daca granitele noastre ar fi forta te de mii de musulmani fara acte de identitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa.ti raspund parerea mea fara doar si poate. Am avut pe fb o discutie cat o zi de post numai despre asta. O sa o postez aici. Dar nu pot chiar acum.

      Ștergere
    2. Iata mai jos cateva franturi din replicile mele pe fb. Dupa ce am dat share acestui articol: http://smashinglife.co.uk/3-bullshit-posts-about-refugees-you-need-to-stop-sharing/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork

      Credeti-va destepti cu totii. Eu inca nu-mi permit.

      "Apropo de multiculoare, eram azi la job si m-am dus pana la bucatarie sa-mi iau un pahar cu apa. Serveau acolo pranzul impreuna doar cativa dintre colegii mei: un ucrainean, un rus, un canadian, un roman si un chinez. O microplaneta in jurul unei mese linistite...Unii n-ar fi rau sa-si mai scoata capul din cur, sorry, dar nu stiu cum sa fiu mai gentila.
      Like · Reply · 4 · Yesterday at 6:55am"

      "Da, eu sunt pulime (scuze de limbaj, dar asa tocmai ne incadrase un amic si folosesc replicile intocmai) si de aia nu.mi dau cu nicio parere despre implicatiile politice. Incerc pe cat posibil sa ma documentez inca despre asta, dar cu greu la cate manipulari exista. Eu ma refeream strict la atitudinea rasista pe care unii dintre conationali, si din pacate, colegi de wall o afiseaza, fara niciun drept tocmai avand in vedere ca habar n.au pe ce lume is. Deci eu nu.s nazista ca.i elimin pe cei care nu gandesc la fel, ci pe cei care nu gandesc deloc.
      Like · Reply · Yesterday at 10:39am"

      "Si cu ce suntem noi mai breji decat ei adica? Ati fost voi in Siria de stiti asa de bine ce si cum, sau tot cu deshtul pe tableta ca si mine? Si pot compara cu Canada, cum sa nu? In Canada au aterizat anual sute de mii de imigranti. Nu cativa acolo. Din toata lumea. Nu dintr.o singura tara. Unii s.au integrat, altii Dumnezau cu mila, dar Canada este exemplul perfect ca o convietuire in buna pace n.are legatura cu natia nimanui. Ca nu sunt europenii pregatiti pt asa ceva, asta e, de.aici abia incep discutiile politice...
      Like · Reply · 1 · Yesterday at 12:00pm"

      Ștergere
  3. In fine, ideea e ca presa e atat de manipulatoare incat noi din spatele tastaturii nu avem cum sa stim precis unde avem dreptate si unde gresim. Vad pe tv si prin ziare barbati arucand cu pietre in fortele de ordine asa cum vad si oameni batrani, femei cu copii si alti oameni disperati. Ce stiti voi despre ei? Cine va da voua dreptul sa-i catalogati asa si pe dincolo? Cine sunteti voi? Ca sa prafrazez o vorba din popor, ati facut cumva razboiul impreuna? Am observat ca ai pus sirieni intre ghilimele si i-ai numit migratori invadatori. De unde stii tu asa de bine ce sunt? Si te intreb la modul cel mai serios ca eu am citit zeci de articole si tot nu-mi permit sa dau verdicte.
    Nu sunt nici eu de acord cu lipsa prezentarii actelor de identitate la granita, asta e o actiune total ilegala, dar incetati sa mai vorbiti despre ei de ca si cum ati fi mai presus, ca nu sunteti cu nimic. Noi, ca romani, ar trebui sa tinem ciocul mic, tocmai noi ne-am trezit sa cotcodacim? Ba cu atat mai mult cu cat refugiatii nici nu-s interesati de Romania, ni s-a dus buhul pana la Kabul si Damasc. Nici macar nu vad ceva rau in a-si cauta acum un loc mai bun...Noi n-am facut tot asa? Si nici macar nu era razboi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt anonim 1 care a postat primul comentariu. Restul nu sunt ale mele. Ai ciiti ca un ziarist din partea scandinava si-a facut in 2 zile pasaport sirian cu 750 de euro si cu poza primului ministru? Era pe un ziar in lb. engleza. Canada face selectie de imigranti. Chiar un oficial canadez spunea ca anual sunt deportati 3000-5000 de imigranti care se dovedesc a nu respecta legile canadiene. Sirienii insusi spun ca 7 din 10 migranti nu sunt sirieni. Dreptul la imigrare exista dar asa cum eu trebuie sa respect toate regulile ca individ european, ei cu ce sunt mai presus decat mine sa nu le respecte? Pt ca eu sunt alb sunt inferior?! La granita cu Ungaria erau centre de inregistrare azilanti si ii lasau sa treaca. Stii cati au fost de acord? Iti spun eu : 60 - aceea sunt adevaratii refugiati. O femeie din Kobane a zis: oriunde e pace. Asta e adavaratul refugiat nu cel care spune Germania sau Suedia. altfel nu ! Parca esti moldoveanca daca nu ma insel. Ti-a zis bunica ta cum pe timpul foametei moldovenii se rugau de tracatorii se la ia copii sa-i scape , sa nu moara de foame? Oamenii aia amaratii si infometati se gandeau sa-si scape copii. In puhoiul de migratori 72% sunt barbati cu varste intre 18-40 de ani. Deci presupusii sirieni si-au lasat copii si feneile la cheremul razaboiului?! Daca ai vizionat linkurile din comentariile de la articolul pe care ti l-am dat ai vazut ca atitudinea lor este " lasati-ne sa treceam" . Tu stii ca noi aveam in Romania comunitate de tatari si turci. Ai auzit vreodata ca sunt disensiuni? A fost si este razboi in Ucraina. In afara de Polonia si Romania, a mai luat cineva refugiati? Refugiati adevarati!

      Ștergere
  4. Tocmai imi spusese un anonim mai jos, ca nici nu stiu care si cum sunteti, ca sunt periculos de proasta. Good, vira! Eu am scapat de tine, tu de mine. Ok, citesc si eu in presa chestiile pe care le spui mai sus si sunt perfect de acord ca trebuie controlati si inregistrati, iar daca nu vor sa nu-i lase sa intre, asta ca masura de protectie a granitelor, dar nici pe departe nu poti compara situatia de emigratie in conditii normale cu asylum seekers. Acestia din urma sunt oameni disperati care, da fac lucruri disperate. E o criza in toata regula acolo si oficialii europeni in afara de a se arata si declara "socati" habar nu au ce sa faca. N-o sa spun eu acum ce ar trebui ca nu stiu, eu din spatele tastaturii, la fel ca si tine probabil, doar imi dau cu parerea. Asa raspundem noi situatiei de criza. Apoi, nici nu stiu cum ar putea controla afluxul de oameni, dar ce fac ungurii acolo e o rusine si nimic altceva. Aia arunca cu pietre in fortele de ordine, ca sa vezi jihadisti, pai la noi se arunca cu pietre la un meci de fotbal, despre ce vb noi aici. Or fi si din astia periculosi printre ei, logica imi spune ca sunt, si inca vor mai veni, dar nu-i poti trata pe toti in halul asta doar ca printre ei sunt infiltrati si nebuni. Este exact ce s-a intamplat cu romanii peste granite, dar noi uitam repede, asa ca din punctul de vedere al unora, asta nu se pune. Ca vad cum zic unii ba ca-s musulmani, ba ca sunt salbatici si in fel si chip, dar ei, astia de vorbesc n-au iesit in viata lor din vagauna in care i-a fatat ma-sa si nu vorbesc in dodii aici, ci la subiect, stiu cazuri precise. Ce dracu stiu ei despre musulmani? Pai in Canada am avut de-a face cu o gramada de ei si nu mi-a facut niciunul niciun rau pana acum. In plus, Europa e plina de musulmani, de unde frica asta generalizata de bombe mai nou? Eu nu spun ca e in regula ce se intampla acolo, e o situatie de criza care trebuie tratata cu mare prudenta, dar cand scrisesem randurile de mai sus, ma refeream la prostii de romani care habar n-au pe ce lume sunt, dar isi dau cu parerea pe forumurile ziarelor de parca ar fi experti in refugiati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand spuneam mai sus ca pot compara cu Canada, era o replica data unuia care imi spusese ca noi inainte de a intra in Canada suntem despaduchiati, ceea ce este foarte adevarat, dar eu ma refeream la faptul ca tara asta are de-a face an de an cu sute de mii de emigranti din toata lumea, nu numai dintr-o tara, din toate religiile lumii, ce-are a face ca sunt musulmani sau de alte religii? Nu asta e problema. Mai degraba si-ar pune-o in sensul daca ii pot integra din punct de vedere economic, si-atunci as intelege. Am citit ca in Canada pot fi settled 50 000 de refugiati pana la Craciun. Da, sunt in campanie electorala, dar nu vad de ce sunt asa "a la Mihai Viteazu" declaratiile in conditiile in care in tara asta chiar primeste an de an oameni de peste tot. Si apropo de refugiati, am o colega venita in Canada ca refugiat, acum 20 de ani, din fosta Iugoslavie si acum e mai mult decat perfect integrata. Ba chiar mai mult decat atat. Femeia asta n-are nicio religie, ca nici nu-i boteza, dar poate s-a integrat asa de bine, ca potrivit logicii unora, e din Europa de Est si-atunci e altceva...

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot anonim 1 :)) . Tu draga Mowgli vorbesti de multiculturalism , asa cum e in Canada. Eu iti spun despre neintegrati agresivi dupa 2 generatii de ajutoare sociale. Concret in familia mea, in Franta , maghrebian ce a stat 9 ani cu o nepoata. Toate bune si frumoase. Cand s-au casatorit i-a interzis sa mai tina legatura cu prieteni,val pe cap , fara iesiri decat la piata ( si ea e inginer constructor). Problema a fost ca ramasese gravida dar din fericire a nascut o fetita. Ca daca avea baiat cred ca i l-ar fi luat cu forta. A reusit sa divorteze si si-a schimbat de 2 ori domiciliul ca sa nu mai fie gasita. Nici acum nu e linistita dar nu vrea sa se intoarca in Romania. Deci dupa 9 ani de relatie, a stiut ca e crestina ( e de varsta ta deci nu e practicanta) si totusi s-a schimbat la 180 de grade dupa casatorie. E o mare diferanta intre arabii naturalizati la noi( Raed Arafat e sirian si e ministru secretar de stat , la cultura a fost pusa o femeie musulmana ministru ) si tinerii astia carora, odata ca le fierbe sangele datorita varstei si apoi datorita lipsei de educatie stiintifica/ umanista si a supraindoctrinarii religioase. De fapt mai degraba ei sunt nazisti pentru ca ne considera inferiori si pt ca vor sa ne supuna. Gandeste-te cum ar fii ca sa ti se ceara sa porti hainele alea musulmane desi tu nu vrei? Ai citit ce s-a intamplat cu femeile din Afganistan cand au venit talibanii? Cate au fost omorate si torturate infiorator pt ca nu au vrut sa se supuna ! Nu trebuie vazut efectul imediat ci pe termen mediu si lung( vorbesc de cei care se stabilesc intr-un stat ) E plin youtube de situatii din diferite tari europene. Si in incheiere iti zic o zi frumoasa si un link http://m.adevarul.ro/international/europa/invazia-europei-vinovatii-erori-consecinte-1_55fbd146f5eaafab2cbbf68c/index.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact, eu vorbesc de multiculturalism, care in Canada functioneaza, in Europa se pare ca nu. Acolo nu este vorba doar despre religia musulmanilor, si ma gandesc aici la cat au fost romanii de huiduiti peste tot pe unde au trecut. Eu te cred in ce povestesti, si aici au fost cazuri de crime facute in numele religiei, stau multi si pe social, asa cum stau si canadieni, dar crimele astea sunt cazuri de care aud izolat, din media, oamenii de religie islamica cu care am eu de-a face sunt extrem de pasnici. Am unul la bloc, sincer, se roaga toata ziua la ore fixe, se descalta de sosete, ma intreaba cat mai dau pe parcare, da cu spray ca sa alunge mirosul de marijuana,etc...dar nimic din nebunia asta pe care o tot aud din gura atator si-atator oameni n-are legatura cu el. Cand au fost impuscati ziaristii de la Charlie Hebdo, el mi-a zis ca ce s-a intamplat acolo n-are nicio legatura cu islamul. Eu nu tin hangul nimanui, chiar incerc sa-mi dau rational seama despre ce e vb, si tocmai de aia, avand atatea exemple in jurul meu mi-e greu sa merg, asa cu ocheti de cal. Dar citesc, am momente in care ma indoiesc ca vorbesc corect, vad poze cu oameni disperati si pe cuvant daca nu la unele mi se strange pielea gramada, de ajung sa ma intreb ce om in toate mintile s-ar pune in asemenea risc de-as pierde viata daca nu unul ajuns la capatul rabdarilor. Doar ca sa emigrezi in alt stat mai repede? Mi se pare stupid sincer, desi nu neg nicio secunda ca sunt pe-acolo si foarte multi oameni periculosi si de aceea trebuie foarte, foarte bine controlati si daca nu vor sa prezinte actele sa fie exportati de unde au venit.
    Inca o idee care mis e pare extrem de stupida este asta cu islamizarea. LOL. E vorba de cateva milioane de oameni (sau cati or fi) sa fim seriosi. Ce intr-adevar m-ar pune pe ganduri e chestia cu ingreunarea sistemului din cauza asistentelor sociale. Dar asta se poate rezolva altfel, cum Merkel deja s-a gandit s-o faca. Iar cand vine vorba de-a fi agresivi, exista legi, organie de securitate, aia ce-au de facut, dorm in papuci? Toronto are comunitate de musulmani si cu toate acestea e unul dintre cele mai sigure metropole din lume. Oare de ce?
    Eu n-am nicio problema daca sunt adusi in Canada. They are more than welcomed.

    RăspundețiȘtergere
  8. multe dezbateri si "cerneala" varsata degeaba. Tristul adevar este ca nici naiba nu vrea sa se refugieze in Romania. Asta este ca si povestea drobului de sare. Dar romanii "s-au dezbracat de caracter" cum spune un amic de-al meu, conferentiar. Francisca, tu ai dreptate, in opinia mea. Nu poti schimba opiniile nimanui pe fb sau pe blog. Keep up the great work!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Nici nu vreau sa schimb parerea nimanui, eu doar mi-o zic pe-a mea. Daca asta intentioneam ii tineam aproape, dar eu vreau sa-i elimin :))). De frica sa nu-i sterg de pe fb, glumesc si eu, putin le pasa lor cred, ca si mie, au incercat unii sa-mi inmoaie opinia, dar nu prea au avut cu ce. Iar aici pe blog, cine vrea sa citeasca, multumesc, cine nu, de-aia nu mai pot eu.
      Fix povestea cu drobul de sare mi-a trecut si mie prin cap la un moment dat. Dar dupa ce am vazut reactiile din online ale romanilor, sincer, mai bine nu, mai bine sa nu accepte nicio cota (ce expresie idioata, parca vorbim de capete de vite furajate), decat primire din asta cu scarba, mai bine deloc. Asta imi aduce aminte de o intamplare din tineretile mele. Abia terminasem facultatea si lucram la un ziar. M-am dus intr-o delegatie la Sighisioara, sa ma documentez pentru un reportaj la o ferma bio. Era acolo venit voluntar un tip din SUA, nascut in Vancouver, care fusese in f multe tari pentru ca era membru in Corpul Pacii. Mi-a zis ca din toate tarile in care s-a plimbat, Romania i s-a parut cea mai neprimitoare. Nu mi-a picat bine atunci si nici n-am inteles cum adica, dar acum inteleg.

      Ștergere
  9. Am zis " sirieni" pt. ca nu sunt doar sirieni. Sunt afghani, irakieni, palestiniei si asa mai departe. Nici ei nu se suporta intre ei ca s-au luat la cafteala intre ei.

    https://www.youtube.com/watch?v=PHm_ZsZdrR0

    https://www.youtube.com/watch?v=MYiTO1R-C6I

    RăspundețiȘtergere