Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 4 august 2015

Yuhuuu, gata am terminat cu examenul!!! Mi-am luat de-o grija, nu ma mai doare capul de-acum, cateva sapatamani macar. Deja plutesc fara grija asta pe cap. I-am si zis sefei mele dupa-masa, cum zic din nou, ca eu de azi intru in vacanta. Asa un stres mi-a dat cursul asta, ca dusul la munca nici nu-l mai pun la socoteala. Cred ca am fost ok, dar m-a cam chinuit in seara asta! Nu ma luptam cu problemele, ci cu timpul alocat, mult prea putin zic eu. Nu inteleg de ce exagereaza in halul asta, ca la locul muncii nu-i asa...Si-apoi eram si cam obosita ca aseara pe la 12 noaptea eram pe la McDonalds prin Vaughan, dupa ce tocmai venisem din aeroport, asta dupa ce ne-am plimbat toata ziua pe la mall, la cheltuit banii. Era mallul din Vaughan atat de aglomerat ca eu nici n-am zis ca lumea asta nu-i nebuna. Asa o vreme frumoasa afara si ei in loc sa umple parcurile, golesc magazinele. Macar eu eram cu treaba, dar e drept ca sunt si sale-uri foarte bune peste tot. Am intrat ieri la Tommy si mi-am cumparat iar pantaloni si tricouri, dupa ce sambata imi mai cumparasem o data, tot panataloni si tricouri, tot de-acolo. Tot sambata am facut rost si de haine de nunta. N-aveam eu chef de umblat dupa haine de gala si i-am zis lui Bobi sa-mi caute el si sa ma cheme daca gaseste ceva ce-i place. Eu oricum am gusturi de pocaiti, asa ca l-am lasat pe el sa ma impresarieze. Mi-a luat el cei mai inalti papuci din magazin, si pentru balans cea mai scurta rochie. Rochia mea arata ca a lui Merilyn Monroe pe gaura de canal, dar mult mai putina la material, nici spate intreg nu are, iar cu noii mei stilettos, trebuie sa caut filmulete pe youtube sa iau lectii de mers cu prajina.
Dar am fost foarte incantata de ce gusturi camuflate are al meu barbat, caci am intrat si pe la Bass Pro de-am luat costume si accesorii pentru vanatoare si pescuit, mi-e lene acum, dar poate voi posta maine dimineata sau cand o sa am mai mult chef, poze din magazinul asta, e inedit decorat, parca intri intr-o cabana rustica, cum sunt la noi pe la munte, cu fazani impaiati, blanuri de urs si coarne de cerb pe pereti. Si pe la Disney, cum ziceam...Am vazut si eu majoritatea filmelor Disney de desene animate, si pe cele vechi si pe cele noi, mie mi-au placut toate, dar se pare ca eu n-am vazut decat inceputul. Povestea adevarata abia de-acolo incepe...Cam asa am tinut-o tot weekendul de dinainte de examen. Duminica m-au chinuit si talentele culinare, am facut salata de vinete cu lapte, dupa o reteta insistent recomandata, si-a iesit foarte buna, ca am mancat-o pe toata deodata. Omg!!!Ca sa nu mai zic ca si sambata seara am ajuns acasa tot dupa miezul noptii, dupa ce fusesem la un restaurant frantuzesc la distilarie, un local mai stilat fata de multe altele pe care le gasesti prin zona veche de la centru. Cluny ii zice si nu e doar restaurant, e si patiserie si panificatie. Am mancat acolo paine cu nuci, iar pentru acasa am luat niste cornuri cu unt foarte fragede. Am impartit un vin rosu, am mancat sufleul altuia, foarte bun meniul...Adica asa ingrasam eu porcul inainte de Craciun...Ok, poate mai continui maine ca decat sa mai scriu asa cu liniuta, mai bine ma culc...
Bass Pro
Cluny

3 comentarii:

  1. Bravo pentru examen, bei, Fran, bei dar sa ma iei si pe mine altadata la restaurante de-astea cu bunataturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma duc in seara asta sa.mi iau si rezultatele si gata pana data viitoare. Totul e mai usor acum, mai ales rucsacul meu.
      Intr.adevar numai bunataturi la Cluny. E f bun resto, mai ales dupa ce fugisem de la o spelunca unde nici ospataresei nu.I placea. Era o terasa de cazarma unde am tras de.o bere si de timp ca la Cluny nu mai aveau locuri, era full de lume, si a tr sa ast. Eu fac poze la mancarea din resto de parca am suferit de foame intr.o viata anterioara, dar si ca sa va gadil glandele salivare. Te iau, dar tr sa le gasim pe cele mai bune. Mi.am propus sa le iau pe toate la rand, si abia cand le termin, sa le iau de la capat. Nu cred ca.mi ajunge o viata la cate sunt :).

      Ștergere
  2. Pai numai de gura ta m-am dus si am mancat hamburger ca m-ai innebunit aici pe blog ca tare-ti mai plac. Iti imaginezi cum plangeam eu la Dan sa ma duca sa-mi iau hamburger ca Fran a zis ca-i tare bun? Acu ma pun pe plans sa ma duca la Cluny asta si tot asa. Tu sa mai pui poze ca ne dai idei.

    RăspundețiȘtergere